Monday, March 31, 2014

weekend

Tomorrow is Monday. Normally I would be so frustrated but not today. Why? Because I'm full of energy from this weekend on our cottage full of great food, drinks and fun with friends. I feel very relaxed because there was no internet or mobile reception. :)
I hope you had a great weekend too! :)

Zajtra je síce pondelok, ale idem do neho s veľkou energiou, pretože mám za sebou perfektný víkend na chate plný skvelého jedla, pitia, oddychu s priateľmi, cez ktorý som sa neskutočne zrelaxovala aj preto, lebo tam nebol internet ani signál. Niekedy jednoducho treba takto vypnúť. :)
Dúfam, že ste mali rovnako dobrý víkend! :)










top - OASAP
shorts - OASAP
bag - Mango
shoes - Primark
ear hook - Chicnova
sunglasses - Gucci

11 comments:

  1. Ta kabelka se mi moc líbí.
    Moc ti to sluší :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. pekny top Zuzi :)

    ReplyDelete
  3. Ten top je genialny! :)

    ReplyDelete
  4. celý outfit je krásny :) ale páčia sa mi hlavne top a kabelka.

    ReplyDelete
  5. Anonymous05:06

    tak toto je celé super :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous05:58

    ty si holíš tie malé vlásky pri ušiach?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, nie, neholím :D

      Delete
  7. Anonymous08:00

    Ja na tvojom mieste by som aj tak volila inu farbu vlasov, lebo v tejto blond vyzeras strasne mrtvolne a bledo a nezdravo.

    ReplyDelete
  8. Ahoj Zuzi, super outfit :) Nerozmyslala si nad ofinkou? Velmi by Ti isla a Tvoje oblubene oversized okuliare by na Tvoj krasnej drobnej tvaricke nevyzerali tak mohutne. Ear cuff uplne zerem. :)

    Martina

    ReplyDelete
  9. Anonymous18:21

    Nadherny outfit! Krasna Zuzka :) ten top je TOP :)

    ReplyDelete