Tuesday, April 15, 2014

penguin

The meme that describes my personality the most is probably socially awkward penguin.
A lot of people think that fashion blogger equals to someone very cocky with big ego. But I'm seriously the opposite. 
And most of the people before even getting to know me assume that I'm this cold type because when I'm introduced to someone new I tend to not talk much, because I suck at small talk and I am very shy. :)
To give you an example: Everytime some stranger recognizes me I get extremelly happy (it's an amazing feeling) but also extremelly nervous, because I get scared that I say something really stupid. :D
Why this confession? Because I had such a bad day also because of that and I wanted to get things straight. :)

Keby ma malo vystihnúť nejaké meme, určite by som bola socially awkward penguin.
Veľa ľudí si myslí, že keď má niekto blog, na ktorý sa často fotí, tak je asi strašný narcis s veľkým egom. Ja som úplný opak. Úplný. :)
Veľmi veľa ľudí si tiež pred tým, ako ma vôbec spozná, myslí, že som veľmi chladný, neprístupný typ, pretože pri zoznamovaní sa s ľuďmi volím taktiku skôr počúvania ako rozprávania, pretože som strašne hanblivá a neznášam spoločenský small talk, lebo mi naozaj nejde. :)
Aby ste to lepšie pochopili, tak jeden príklad. Vždy, keď ma niekto náhodou spozná podľa blogu sa neskutočným spôsobom poteším (je to fakt úžasný pocit), ale automaticky sa hneď vystresujem, že poviem niečo, čo sa tej danej osobe bude zdať ako totálna somarina, čiže rozpoltenosť maximálna. :D
Prečo to tu píšem? Lebo som aj vďaka tomu mala dnes hrozný deň, tak to aspoň chcem uviesť na pravú mieru. :)







dress - H&M
top - Oasap
belt - I have no idea
bag, shoes - F&F
bracelets - House

no, I don't plan to show you anything unexpected- I holding my dress because the wind was kinda strong :)
nie, neplánujem Vám ukázať nič viac, iba mi fúkal vietor, tak som si držala šaty :)




17 comments:

  1. ten top je brutálny :3

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Ty jo, skvělý nápad takhle zkombinovat šaty a průhledný top :) Podobný bych také potřebovala :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. top je nadherny!

    ReplyDelete
  4. veľmi pekný outfit, ten top je krásny, aj farbou aj všetkým :))

    ReplyDelete
  5. Top je skvělý! Už jsem ho na blogerkách viděla v bílé i černé, ale tenhle královsky modrý je NEJ! Sluší ti to :)

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Super krása ale podľa mňa si krajšia s rozpustenými vlasmi :)
    Ale aj tento účes ti pristane :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rada by som ich nosila rozpustené, ale momentálne čakám na to, kým mi dorastú, lebo som ich mala zle ostrihané, takže väčšinou volím copy :)

      Delete
  7. o tej hanblivosti viem svoje... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mňa to niekedy hrozne hnevá, že som taká, ale tak čo už s tým narobím? :)

      Delete
  8. Anonymous00:21

    Mas postavu ako ja chuducke telo a tucne nohy a hl.lítka :-(( skusala som aj cviky no nic..

    ReplyDelete
  9. Top to krásne oživil.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Ci pana, nechápem čo tu riešia tvoju postavu, si asi typ hrušky, ale napr. v tomto outfite je to pre tento typ postavy super - áčkové strihy aj skater šaty čo nosíš + dôraz na vrch postavy, to je vhodné na tento typ postavy. Nohy skracujú flat topánky, ale čo veď nemôžeš byť vždy v opätkoch. Asi ti závidia;)
    Inak top je bombastický, normálne ma láka kúpiť, keďže túto farbu aj materiál zbožňujem. A a som tiež penguin, keďže sa na blogu osobne málo prezentujem :D lenže ja mám problém, že nemá má kto fotiť :))) a selfie mi nejdú

    krasavnutri.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous15:25

      V tomto sa aj ja musím Zuzky zastať, podľa mňa nemá nohy tučné. Ale robí to spôsob, akým ju fotia. Kým som ju nevidela v Nákupných maniačkach, myslela som si, že je maličká a že meria maximálne 160 centimetrov - to práve kvôli tej optike prekvapenia. A potom pozerám, že ona je normálne vysoká štíhla baba. Bohužiaľ Zuzka, uhol, z ktorého si fotená, Ti skracuje nohy, ktoré sú neproporčne krátke k zvyšku tela a robí z Teba maličkú osôbku, čo pritom nie si. Skús si pohovoriť so svojím fotografom, prípadne získať z netu tipy na správne fotenie postavy, podľa mňa budeš vyzerať ešte lepšie.

      Delete
    2. veď ja som na Zuzku nepísala nič negatívne a tiež sa jej zastala

      Delete
    3. Anonymous04:57

      Ved som pisala ze v tomto sa aj ja Zuzky musim zastat :)

      Delete
  11. Pekný outfit.. :) a na niekoho sa mi podobáš.. len teraz neviem na koho, asi na nejaku herečku :D

    ReplyDelete