Sunday, April 13, 2014

short break

My main goal this weekend is to do nothing productive.
The only thing I can think about right now is this short break before studying for my finals.
And don't think I'm crazy but I'm really into playing old childhood computer games these days. :D
I hope your weekend is good as well! 


Tento víkend je celý o nulovej produktivite. :D

Po tom, ako som cez týždeň odoslala diplomovku konzultantovi a čakám iba na výsledok, si užívam zaslúžené voľno! Veď o chvíľu začne učenie na štátnice, takže bude dosť krátke.
A asi si pomyslíte, že som šibnutá, lebo ma tieto posledné dni chytilo hranie počítačových hier z môjho detstva. :D
Dúfam, že máte super víkend!











dress - Chicnova
jacket, bag - H&M
shoes - F&F
sunglasses - Zara
red bracelet - Timbo
love bracelet - House
eye bracelet - Dresslily
ring - Primark

Pustite si! :)
Play this! :)


11 comments:

  1. Anonymous06:18

    Opět úžasné... moc ti to sluší ;)

    ReplyDelete
  2. Anonymous21:56

    krasne tie saty su superske, ako sa chodi v tych topankach? bodorovu by mi k tomu nenapadlo ladit ale vzyera to dobre
    Alica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sú celkom pohodlné :)

      Delete
    2. Anonymous06:27

      Dostat ich este v tescu?

      Delete
  3. Skvelý outfit :)
    Máš úžasné topánky!! :O :3

    ReplyDelete
  4. jeej, krasny outfit :) btw, nebola si dnes na polmaratone v BA? lebo sa mi zdalo, ze som ta videla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bola som, priateľ behal, tak som ho čakala v cieli :)

      Delete
  5. Anonymous01:28

    Jeeejj kraasa topanky najlepsie ;-)

    ReplyDelete
  6. aj mňa teraz chytilo hranie hier :D som sa rozhodla že opäť prejdem všetky časti Harryho Pottera :D a šaty sú mega!!!

    ReplyDelete
  7. Anonymous06:07

    Tento outfit ti nevisiel.... podla mna teda... mne sa ti saty vobec ale vobec nepacia a ten odtien kabelky a topanok je uplne iny.....

    ReplyDelete