Friday, April 11, 2014

shortly

Today just very shortly because I have so much stuff to do!
And I know it's off topic, but I just really, really, really want summer!
Play the song at the end of this post and you will get into the summer mood too, I gurantee it! :)

Dnes naozaj len takto kratučko, lebo toho musím ešte veľa stihnúť.
A viem, že úplne mimo témy, ale už chcem leto!
Pustite si pesničku na konci, tá Vám hneď urobí letnú náladičku. :)









dress/tunic - dresslily
jeans, jacket - H&M
shoes - Deichmann
bag - gift


                        

13 comments:

  1. Zuuuuuz, ty máš normálne jeansy??? (o O) Veľmi ti pasujú k šatám. :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous01:29

    Ahoj :) Videla som ťa včera v H&M s kamoškou, keď si skúšala tú modrú okatú čiapku :D chcela som sa ti pozdraviť, ale nechcela som rušiť :)

    ReplyDelete
  3. Tunika je prekrásna! :-)

    ReplyDelete
  4. Ahoj outfit je zasa uplne super na 1* :) ta pesnicka mi ozaj spravila letnu naladicku :) a uz aj ja chcem to leto konecne prazdniny, vonku teplucko.... :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous06:02

    Zuzka,
    čo to mas s vlasmi preboha...nechcem aby to posobilo netaktne a drzo, ale sledujem ta od zaciatku tvojej blogerskej kariery a tak mi nedalo nezareagovat, pridu mi hrozne znicene, skus nejaku kuru alebo tak!

    Saska

    ReplyDelete
  6. Anonymous06:42

    super:) inak mozem sa spytat, su tie lodicky z deichmanu pohodlne, lebo vyzeraju perfektne:)

    ReplyDelete
  7. Anonymous13:18

    Ahoj,
    Chcem sa spytat ci sledujes zahranicne blogy alebo aspon vogue alebo elle citas...alebo si len prezri obrazky...(Kvalitne)Rifle a taketo napohlad lacne semisove lodicky s okruhlym spicom sa nenosia spolu.To by si uz mala vediet.Je to moj nazor. Ahoj

    ReplyDelete
  8. Anonymous19:14

    tie vlásky ... :-/

    ReplyDelete
  9. Kate21:22

    jej, uz ti prisli tie saty? su asi nejake kratsie nez si si ich predstavovala co:) riziko nakupu cez net.
    ale inac pekne:)

    ReplyDelete
  10. prepac ale tie vlasy mas fakt otrasne ! doporucujem ti kupit sampon Revalid z lekarne stoji okolo 8e alebo ked chces aj zainvestovat trosku tak aj tabletky su ale tam je cena ovela vacsia ale dost ti to spevni vlasy aj nechty a nebudu ti padat a lamat sa

    ReplyDelete
  11. Anonymous20:08

    Neviem, co sa deje, ale zda sa mi, ze s tvojim stylom to ide coraz viac dolu vodou.A konkretne toto je asi to najhorsie, co sa tu v poslednej dobe objavilo. Lacno posobiaci top, este horsie jeansy, ta bunda mi tiez pripada tak, ze je tam len aby ti nebola zima a jedine kriterium bolo, aby farebne ladila k topankam, opasku a kabelke.
    Vlasy su samostatna kapitola, nieco priserne. Vyzera to ako spalene vlasy po domacej trvalej. To si ako dosiahla prosim ta? Tym neustalym amaterskym experimentovanim s farbami?
    Celkovo mam dojem, ze ti ide uz iba o kvantitu - dookola si objednavat lacne handry zo stranok, kde ti daju nejaku zlavu za promo, tie saty vyzeraju strasne nekvalitne uz na pohlad. Keby som ta nepoznala (a z akych pomerov pochadzas), myslela by som si, ze si snad nejaky socialny pripad, co je odkazany na cinske handricky.
    Minimalne by si sa mohla inspirovat tvojou super kamoskou Timeou, ktorej styl sa za posledne dva roky zmenil podstatne k lepsiemu. U teba je to naopak.
    reagujem anonymne, nemam ucet na blogeri.

    ReplyDelete
  12. Anonymous00:38

    nuž, súhlasím s príspevkom od anonyma, nejak to Zuzi ide s tebou dolu vodou, odkedy si bola v maniačkach...Timea je oproti tebe módny guru...

    ReplyDelete
  13. Jeansy bych rozhodně vyměnila, vůbec se mi k tomu nehodí, ale tunika je moc hezká:)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    ReplyDelete