Saturday, May 17, 2014

finally out!

I finally got out today and it felt like this. The semester is over, but not the studing for my master's exam. I can't wait till it's all over!:)
Went for a coffee to Cafe Frei- I really recommend it- I love their vanilla, hazelnut and coconut flavored filter coffee- just try it, you will see!:)

Dnes som sa po dlhej dobe dostala von z domu. Oslepilo ma slnko (alebo niečo tomu podobné:D), ucítila som čerstvý vzduch a vyzerala som asi takto. Semester síce skončil, ale moje učenie na štátnice ešte bohužiaľ nie. Neviem sa už dočkať konca!:)
Dnes som sa aspoň na chvíľu vybrala do Cafe Frei- naozaj odporúčam ich prekvapkávanú kávu- najmä lieskovo orieškovú, vanilkovú a kokosovú- mňam!:)










top - Oasap
shorts - Oasap
shoes - Deichmann
bag - Mango
jacket - H&M
sunglasses - Letnyhit
braclelet - Timbo



29 comments:

  1. Anonymous06:14

    Ty si neskutočne mimozemsky nechutná....už som to musela napísať lebo ako ja viem, že nemôžme za našu tvár nikto...ale aspoň si nevytvorím BLOG!
    Fashion blog podotýkam...tieto "módne" kreácie čo tu vytváraš sú proste....ja na to ani nemám správne pomenovanie. Je to proste celé nechutné a zlé a neviem či nevidíš tie fotky a to čo máš na sebe.... toť vše...aj keď tento komentár zrejme nezverejníš ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja milá, keď už píšeš negatívne anonymy, aspoň sa snaž ich písať správne: používa sa tvar nemôžeme a nie nemôžte- aspoň sa niečo naučíš, keď už si sa znížila k takejto úbohosti :)

      Delete
    2. Anonymous08:00

      Nie som "tvoja milá" to je jedna vec...a druhá je tá, že chápem, že ma ideš kritizovať za gramatiku keďže nič iné kritizovať nemôžeš. Tak skúsim aj ja: napísala som "nemôžeme" a nie "nemôžte" ;)
      A neznížila, len už sa nemôžem ďalej pozerať na to, ako sa niekto hrá na neviem akého módneho guru a ide do telky a pri tom vyzerá tak ako vyzerá a oblieka sa tak ako sa oblieka. Ja viem, že to možno nevyznelo 3x najlepšie, ale v podstate to nebolo myslené v zlom.
      Viem, že si myslíš, že som nejaká hnusná, škaredá, tučná a zakomplexovaná baba, ktorá nemá čo na robote, ale nie nie som. Som obyčajná baba, ktorá ma rada módu, ktorá rada pozerá dobré blogy a rada nakupuje. A keď vidím niečo takéto, nedá mi nenapísať.
      PS: Dlho som rozmýšľala, na koho sa mi podobáš.... Už viem presne: http://www.djcentral.tv/wp-content/uploads/2014/05/MICHAEL-JACKSON.png

      Delete
    3. ja by som chcela mat tolko casu chodit na blogy, ktore sa mi nepacia a vypisovat tam komentare...

      Delete
    4. súhlasím s Tebou, Mafin :)

      na primitivizmus tohto kalibru naozaj nemá zmysel ani odpovedať :)

      Delete
    5. Anonymous00:14

      normálne na blogoch nezvyknem komentovať takto vulgárne, ale jediné, čo mi z toho, čo tu anonymka napísala vyplynulo, je to, že je obyčajná zakomplexovaná p*ča, takže si z toho nič nerob (pardon my french)

      Delete
    6. Anonym alebo skor bully, ktory pise taketo podlosti z pohodlia svojej izby a skryva sa v anonymite, pretoze je v skutocnosti zly a podly clovek, ale nechce, aby to o nom vedela siroka verejnost je to, co je nechutne.

      Blog nie je fashion magazin. Zuzka v ziadnom pripade nie je nechutna a nepochopim, ako toto dusevne zdravy a vyrovnany clovek dokaze napisat. Blog si moze zalozit kazdy, ci je vysky alebo nisoky, ma 40 kil alebo 150. Neplatis za tento blog, nekupujes si ho v stankoch, ak sa Ti nepaci, staci ho nenavstevovat.

      Si bully a skaredy nevyrovnany clovek zvnutra. To sa zial zmazat nikdy neda a ktokolvek Ta spozna hlbsie, odide. Slova su ako naboje. Je vela dievcat, ktorym keby si toto povedala, rozmyslali by nad samovrazdou. Myslim si, ze existencia ludi, ako si Ty je uplne zbytocna. Tejto spolocnosti nikdy nic pozitivne neprinesies, nikdy nic pozitivne nedosiahnes a si anonym, cize vlastne ani neexistujes.

      Drzim palce v ziti zivota s takym postojom ako mas.

      Martina

      Delete
    7. Martina, obrovský súhlas (a môj odkaz pre Teba nájdeš pod svojím komentárom nižšie:).
      Ďakujem :)

      Delete
  2. Ihneď ma upútala kabelka, je krásna :-).

    ReplyDelete
  3. Anonymous06:46

    tie lodicky maju divny tvar v predu boli by krajsie keby boli gulate a cierna podprsenka by bola lepsia :) Eliska

    ReplyDelete
    Replies
    1. chápem, ja som uvažovala nad čiernou, len mi prišla trošku vulgárna na bežný deň :)

      Delete
  4. Anonymous07:47

    Mě se to moc líbí! Je fajn, že jsi změnila běžnou romantiku za něco rockovějšího. Celkově to působí pěkně, sexy, ale ne lacino! Hezkým detailem je ten trendy náramek ;) Jiná barva podprsenky by byla fajn, prvně to vypadalo, že ani žádnou nemáš :p ale tělová nikdy nic nezkazí... Ještě jednou, velká pochvala!!! KATKA

    ReplyDelete
  5. Za mna palec hore, pekne farebne doladene,top uzasny a pride mi to take rockovo romanticke superZuzi

    ReplyDelete
  6. mne sa veľmi páči ten top hlavne farba ti veľmi svečí:) páči sa mi to ale iba bez bundy, neviem síce odkiaľ je tá bundička keďže to nie je napísané ale pôsobí na mňa hrozne lacno ku zvyšku :)

    ReplyDelete
  7. Skvelý outfit :) šortky a kabelka top, ale bundičku by som asi vymenila :)

    ReplyDelete
  8. pekny outfit:) kedy mas statnice?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posledný májový týždeň, takže už o chvíľu :)

      Delete
  9. Anonymous20:47

    Nevkusne bez originality..pridavam sa k anonymke ..:-)...normalne dievca by takto na ulicu nevyslo proste gíč všetko zlee :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rada by som vedela, co si predstavujes pod pojmom slova GÝČ (dlhe tvrde - v gramatike asi take nepoznas, co?). Aky je to pocit suhlasit sama so sebou?

      Delete
    2. Ahoj Zuzi,

      chcem len dodat, ze Tvoj outfit okolo nevkuse absolutne nepresiel. Myslim, ze sa vyznam lepsie ako anonymka s roztrojenou personalitou kedze ma na zaklade mojho portfolia kde bolo mixovanie farieb, trendov, materialov a outfit prvkov prijali na Parsons v New Yorku. Si velmi pekna baba, ktora sa rozhodla ist s kozou na trh a niektore slovenske zeny su poriadne svine. :) Pokracuj v tom co robis, dedinska mrcha absolutne nie je meradlom aka si pekna alebo ako sa obliekas. Drzim palce a za mna za outfit cela ruka hore.

      Martina

      Delete
    3. Milá Martina, veľké ĎAKUJEM za všetky Tvoje komentáre :) Naozaj si mi vylepšila večer, deň a asi aj nasledujúci mesiac. :) Ja som všeobecne zástanca konštruktívnej kritiky, lebo verím, že človeka posúva ďalej, lenže podobné anonymy ako vyššie sú jej presným opakom. Preto to ďakujem, lebo keď mi aj (usudzujem podľa Parsons) taký talentovaný človek ako Ty zanechá takýto pozitívny koment, tak to má naozaj zmysel. :) Viem, že nie som cookie-cutter typ nádhernej baby (lebo si povedzme pravdu, naozaj to tak nie je), ale zase príde mi úplne mimo, že by mi to malo brániť v blogovaní. :)
      Ďakujem. :)

      Delete
    4. Zuzi,

      Beauty is in the eye of the beholder :) pre kazdeho je krasne nieco ine a povedme si narovinu, pre mna Ty krasna si. Ideal krasy neexistuje, je to len marketingom vyphotoshopovany ciel, ale zena ho moze dosiahnut jedine cvicenim, sminkami, plastickymi operaciami a inymi zasahmi a to je skvely biznis. Vid sa vzdy ako krasna a nic menej. Viem, ze ine vela krat vyphotoshopovane blogerky a podle anonymky dokazu nahlodat sebavedomie, ale ostan silna a verna svojej znacke. Je len jedna Zuzka Gacikova.

      Delete
    5. Veľmi krásne napísané. Viac k tomu nemám čo dodať. :)

      Delete
  10. Anonymous03:06

    Suhlasǐm a tiez sa pridavam...lacny nevkus :/ prepac Zuzka, nedalo mi uz nezareagovat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neviem ako vyzeráš, ale keď si anonym, tak asi dosť blbo že? Fakt ťa baví kritizovať ľudí a skrývať sa za anonymkami? Pozri sa do zrkadla, zamysli sa nad sebou a až potom choď urážať druhých!

      Delete
  11. podle mě se ti tenhle outfit opravdu povedl :) vypadáš super

    ReplyDelete
  12. Anonymous17:56

    Uz si mohla rovno hore bez ist zuzy :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous05:00

      To je blbe co si napisal ....Nahodou super

      Delete
  13. Fabulous outfit! I love all the layering and your sunglasses complete it perfectly! I follow you with GFC and Blog Lovin and hope you’ll follow back!
    : signe : the daily savant :
    $92 FACE OIL GIVEAWAY : $50 FASHION GIVEAWAY : <a

    ReplyDelete