Thursday, May 22, 2014

last one

Last post before finals because I don't have much time left and I really have to study.
I'm stressed, depressed and I pray that I will make it.
Have a great weekend and wish me luck next Monday!:)


Posledný post pred štátnicami.

Lebo keďže zostávajú iba necelé štyri dni, tak sa naozaj musím sústrediť len na učenie.
Samozrejme, to by som nebola ja, keby som "nevychytala" miesto úplne prvého skúšaného. :D
Takže môj denný režim bude pozostávať zo stresovania, učenia, nadávania, pitia kávy a energeťákov, no a hlavne dúfania, že to celé nejako prežijem.
Tak Vám želám skvelý víkend a v pondelok mi držte prsty! :)

P.S.:K outfitu- toto som mala na sebe včera večer s Patrikom, ale fotila som to až dnes pri lepšom svetle. ;)










skirt - New Yorker
corset, shirt - H&M
bag - OASAP 
shoes - F&F
chain bracelet -Lindex
love bracelet - House
sunglasses - Gucci
headband - DIY


9 comments:

  1. Držím palce!! :)

    ReplyDelete
  2. prečo v KE nemajú tie topánky :((((((( sú nádherné :))))

    ReplyDelete
  3. Byť prvá na rade je vpohode! Ja som bola prvá aj na bakalárskych aj na inžinierskych a bolo to super. Veľa šťastia!

    ReplyDelete
  4. drž sa! ja som bola tiež prvá na rade, bola som tam 2 hodiny, lebo si to podľa mňa tak trošku zmanažovali, lepšie na tom boli 2, ktorí sa stihli prestriedať porpi mne a boli vnútri možno pol hoďku, tomu sa hovorí spravodlivosť:), ale nič sa neboj, dáš to a potom si budeš užívať krásne slnečné leto!:)

    ReplyDelete
  5. Anonymous05:00

    Zuz velmi velmi ti drzim palce.. ty to urcite zvladnes ;-) a ak outfitu je krasny ta kabelka a topanky........ su proste best.. a na rande je ti super..elegantne a zaroven aj velmi sexy.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rande? :) ja som ho nemala na rande :D iba na víne s Patrikom, keď som sa chcela odreagovať od učenia :) ale v každom prípade ďakujem :)

      Delete
  6. Anonymous16:28

    Trošku nechutnučké.

    ReplyDelete
  7. wow, outfit veľmi kreatívny! trošku preexponované fotky zo slniečka to kazia, ale si krásna a pristane ti to ako vždy! :).
    a držím prsty na štátniciach!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  8. Fuu!♥krásny outfit TOP!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    ReplyDelete