Friday, May 09, 2014

new in


I spend most of my time at home studying so the only thing that enlightens my mood is online shopping and some diy projects. So let me show you what I have in this week's new in. :)

Keďže som odsúdená na to byť celý čas doma a učiť sa (a teda aj na zánik:) cez to najkrajšie možné počasie zatiaľ, tak sa aspoň vyžívam v aktivitách, ktoré mi deň rozjasnia (a tvoria nejaké to svetlo na konci tunela- ok, už trošku preháňam :D), ako napríklad online shopping a diy aktivity. :)
Dnes Vám ukážem, čo sa mi nakopilo od posledného new inu. :)






Dresses - what else? :) 
Šaty- čo iné? :)
 Oasap   → Chicnova

Tops / Topy
I'm really into dressing more feminine recently, so I chose the peplum and the transparent one.:)
V poslednom čase mám v obľube ženskejší štýl obliekania, takže ma bavia peplum topy a zároveň aj priesvitné materiály (pri tom vpravo sa síce bojím, či nebude škriabať, ale uvidíme :)
 Oasap   → Oasap

And I am also really into skirts- still looking for my dream one: a-line, faux leather one in light pink, but this will work too. :)
A tiež ma to znovu ťahá do sukní :) Síce stále neviem nájsť moju vysnenú: áčkový strih, falošná koža, svetloružová - raz som jednu videla v Tally Weijl, ale bohužiaľ nemali 36tku, takže odvtedy bez úspechu hľadám ďalej. :(

My cut-out boots that finally came!:)
Konečne moje topánočky z ebaya :) GLSko mi ich nedoručilo, lebo sa poplietla adresa, takže kým mi konečne došli, tak je už asi na nich aj príliš teplo :D Nevadí! :)

My new diy floral headband, I'm also planning to make one festival style floral crown so we will see. ;)
Moja nová krásavica- chystám sa ešte vytvoriť nejaký ten viac festivalový venček, tak uvidíme, čo z toho vznikne. :)

And last but not least: I was so satisfied with this bag's colourful sister in maroon/cream/grey that I had to order the black one too. ;)
A na koniec táto úžasná kabelka: s jej "sestrou" v bordovo-sivo-krémovej som taká spokojná, že som si ju musela objednať aj v čiernej. ;)





11 comments:

  1. Tie topánky sú naozaj úžasné! :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  2. Ty první šaty a růžová sukně se mi líbí nejvíc!!! :) Nádhera :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/himalaya-herbals-krasa-z-himalaji.html

    ReplyDelete
  3. Zaujala mě jen kabelka :) Topy se mi nelíbí ani jeden, v krámu bych si je nešla ani zkusit...
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. paci sa mi ta ruzova kosielka a kvetove tricko:) aj ja som si minuly rok vyrabala na festivaly kvetove celenky, asi si tiez vyrobim nejaku ak bude cas:) no a momentalne sa tiez učim na statnice, takze moja jedina radost je tiez online shopping:D moj ucet sice zaplace, ale čo uz:P

    ReplyDelete
  5. joj krasne :) ta kabelka hlavne! :)

    ReplyDelete
  6. Vsetky veci su super... Z coho mas najvacsiu radost ty? Alebo co sa ti z toho najviac paci?? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. najviac z topánok, čelenky, no a keďže kabelka a maxišaty ešte nedošli, tak neviem, ako v reále vyzerajú, ale z nich tiež :)

      Delete
  7. Anonymous02:38

    Zuzka Tvoja vyanivana sukna je tu a baba Ti ju usije na mieru. Je trosku drahsia ako Tvoje bezne cenove relacie, ale ak po nej snivas, tu je. Na fotke je s tylovou spodnickou ale myslim ze ju predavaju bez: http://www.fler.cz/zbozi/kozenkova-sukne-bubblegum-4439535

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milý Anonym, si super! :) V prvom rade ďakujem za tip, ale mám predstavu trošičku inšiu- ja by som radšej midi skirt, lebo táto je kratšia, no a pevnejší materiál, ktorý by viac "stál", dúfam, že mi rozumieš. :) No ale už som našla podobnú na ebayi originálne z Nasty Gal, síce je bledomodrá, ale silno nad ňou uvažujem :)
      Ešte raz ďakujem! :)

      Delete
  8. ta taška je skvělá! :)

    ReplyDelete
  9. Tá sukňa a kabelka sú super! Dobre minuté peniaze! :)

    ReplyDelete