Tuesday, May 27, 2014

life goes on

Sorry today in slovak only.

Takže dnes vďaka nedostatku času píšem iba po slovensky.
Štátnice mám úspešne za sebou, diplomku bohužiaľ nie. Niečo nad čím som strávila 3 mesiace práce jednoducho neakceptovali. Pre mňa ako neskutočného perfekcionistu to bolo naozaj ťažké prijať. Takže posledné dni som trávila nespaním, nejedením, stresovaním následkom čoho som po včerajších štátniciach do postele odpadla ako zabitá.
Hovorí sa, že v živote sa všetko nejakým spôsobom poskladá tak, aby to celé malo nejaký ďalší zmysel. Ten vyšší zmysel v tom, že musím znovu prepracovať celú prácu, no a že promócie nebudem mať s mojimi kamarátmi naozaj zatiaľ nechápem. Čas ho však dúfam pravdepodobne ukáže.

Prajem Vám krásny začiatok týždňa! (určite krajší ako ten môj:)
Btw, tie fotky som upravila minimálne, v mojom editore nohavice vyzerajú normálne, ale Blogger im vytvára takú farbu, že Centropenky sa nechytajú :D











pants, top - F&F
jacker - C&A
bag - Oasap
shoes - Mixer
love bracelet - House
sunglasses, plastic bracelets - Tally Weijl

14 comments:

  1. to ako seriozne? :O asi by som ich zabila. mám pocit že nejdem do BA na žurnu a ostanem pekne krásne v KE na masmediálke, lebo čo počúvam o žurne v BA, des a hrúza. Neskutočne mi je ťa ľúto, že si sa narobila a proste, ach. Ja by som asi zabíjala v takom prípade.
    btw.úžasne náramky :)

    ReplyDelete
  2. Zuzi, nebud smutna, casto to je len preto ze profesori sami nechapu nase prace. Napriklad u nas na technickej su casto tak odborne ze ich naozaj nepochopia, Ja idem na statnice s Eckom od veduceho a Fx od oponenta, takze mozno dopadnem rovnako ako ty. Som rada ze ta to nezlomilo a ides dalej :) Drzim palce, to zvladnes :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous23:59

    Úplne ten tvoj perfekcionizmus chápem, prežívam niečo podobné teraz. Nedokážem sa zmieriť s tým že prenášam toľko predmetov tento semester, nepostíhala som všetko ako som chcela lebo odchádzam na leto preč a hambím sa s tým čo i len priznať takže big like za úprimnosť a držím palce na ďalší termín! :-)

    ReplyDelete
  4. no co uz, deju sa ja take veci. Ja som promovala tiez oneskorene, ale cisto len z dovodu mojho flakacstva :) Proste sa mi enchcelo, s diplomovkou som sa vliekla ako v zime na saniach a tak som potom odpromovala az v septembri. Mne take veci nevadia, ale rodicia to vtedy dost tazko niesli :)

    ReplyDelete
  5. Je to sice omleté, ale každá věc se stává z nějakého důvodu (dřív jsem lidi za tuhle větu málem zabíjela :D ale je to tak...).
    Hodně štěstí.

    ReplyDelete
  6. Taky jsem šílená perfekcionistka, věřím, že diplomka tě naštvala a i zamrzela, ale nevěš hlavu, příště to už vyjde :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    ReplyDelete
  7. úprimne s tebou súcitím, tiež ma diplomovka riadne potrápila...btw. skúšala si obrázky ukladať nie v JPG ale PNG?

    ReplyDelete
  8. Anonymous17:38

    zuzi to mi je luto s tou diplomkou..ja som dala horko tazko na E..je to naozaj aj o tom, ze profesori casto nerozumeju novsim temam..ale nabuduce to uz určite vyjde;) hlavne si teraz poriadne oddychni;)

    ReplyDelete
  9. Nějak mi neladí top ke kalhotum :/ :)
    DAwardrobes

    ReplyDelete
  10. Ach Zuzka, hlavne sa drž, všetko dopadne dobre aj keď ťa úplne chápem a sama by som takéto niečo len veľmi ťažko prijala. Outfit krásny ;) Ako vždy ♥

    ReplyDelete
  11. Anonymous23:53

    Zuzi vyzeráš #MEGA !

    ReplyDelete
  12. Anonymous00:54

    Cele zle ako vzdy ...

    ReplyDelete
  13. Anonymous07:41

    Ahoj zuzi ja viem ze to mas teraz tazke ale na fotkach vyzeras velmi unavenw a potom fotky nevyzeraju moc dobre a okuliare mi k tebe moc nejdu... :-/ viem ze aj timi ma kabelku ale v jej kombinaciach sa mi zda o dost lepsia...

    ReplyDelete
  14. Anonymous07:44

    Ahoj zuzi ja viem ze to mas teraz tazke al na fotkach vyzeras velmi unaveno a nevyspane... a okuliare mi k tebe moc nejdu..... a kabelku ma aj timi a v jej kombinaciach sa mi zda omnoho lepsia ako u teba.

    ReplyDelete