Tuesday, June 10, 2014

changes & surprises

Life is full of changes and surprises.
2 years ago I would have never expected that now I would be living in Bratislava, that my beautiful sister would be married and would have such an amazing baby! :)
Yeah, some changes are good, some are bad. Like for example my boyfriend is leaving for an internship in Istanbul for 3 months. First i thought it was a bad decision but now I think that it will be all worth it in the end. It will. :)
Have an amazing week! :)

Život je plný zmien a prekvapení.
Pred dvoma rokmi by som nečakala, že sa toho toľko zmení.
Že budem žiť v Bratislave, že moja krásna sestra bude vydatá a že čoskoro budem krstná mama tomu najzlatšiemu bábätku pod slnkom. :)
Je jasné, že zmeny sú aj pozitívne a aj negatívne. Napríklad ako to, že môj Michal odchádza na 
3-mesačnú stáž do Istanbulu. Možno som to na začiatku vnímala negatívne,  ale teraz verím, že na konci to bude celé stáť za to. Určite bude. :)
Prajem krásny týždeň! :)










dress - OASAP
shoes, bag - F&F
sunglasses - Gate
headband - DIY

23 comments:

  1. Anonymous17:19

    Istanbul je prekrásne mesto plné zaujímavých vecí na pozeranie a skvelého jedla. Určite ho tam choď navštíviť, ak budeš mať možnosť. Len pozor na krátke sukne, v kombinácii s blond vlasmi pôsobia na miestnych ako červená na býka :)

    ReplyDelete
  2. Jeejo Istanbul:) aj ja tam idem v lete, su lacne letenky tak mozes ist za nim mozno i viackrat:) neboj, to zvladnete a ubehne to rychlo;)

    ReplyDelete
  3. Anonymous18:55

    To si somna musis robit srandu s tymi kvetmi v hlave...
    Ano, na niektorych dievcatach to vyzera super- na tebe nie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To si zo mňa musíš robiť srandu s Tvojou gramatikou

      Delete
  4. Anonymous19:13

    Topanky a kabelka!!! Uzasneeeeeee!!!

    ReplyDelete
  5. Nádhera, Zuzka! :) :)

    ReplyDelete
  6. Úžasné šaty :-).

    ReplyDelete
  7. Anonymous23:51

    Kraasna si a kvety ta aspon ozivili _-) gratulujem k synovcovi/ neterke :-3

    ReplyDelete
  8. Anonymous01:23

    preco nemas silonky???

    majuska.noliskova

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebo bolo vonku asi 30°C :)

      Delete
    2. Anonymous16:25

      to nevadi ved si mohla mat iba nejake tenke alebo samodrzky. Bez nich to nevyzera moc dobre :( ja nosim aj teraz ked su tie horucavy :)

      majuska.noliskova

      Delete
    3. tak to ti nezávidím teda že nosíš silonky aj teraz :D

      Delete
    4. načo by preboha v tomto teple nosila silonky?:DD ach! a este ani neplnia ziadnu estetickú funkciu, pre mna su priesvitne silonky uz prezitok..jedine vzorovane alebo farebne.

      Delete
    5. Anonymous14:02

      Suhlasim, ved silonky do sandalok to je nevkuuus!!
      Jasne ze teraz len na boso v tejto horucave.

      Delete
    6. Anonymous21:34

      nie su :) take pekne leskle silonky vyzeraju urcite lepsie ako hole nohy :) ci uz telove alebo cierne a vklude aj do sandalok :)
      Veronika Ferková: ja ich nosit nemusim ale chcem lebo sa mi to paci a je mi v nich pohodlnejsie ako bez nich. Necitim sa dobre ked mam hole nohy

      majuska.noliskova

      Delete
  9. všetko super a topánky úplne najviac- to je nejaká novšia kolekcia? Moc pekné :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. áno, teraz sú v predaji :)

      Delete
  10. tie šaty sú krásička :) a topánky sú tiež úžasné, len som ich nenašla ani v HE, ani v KE, ani v MI :(
    (v piatok, keď som išla domov zo skúšky, pred jednou sa mi zdalo, že si prešla okolo mňa na stanici, ale neoslovovala som ťa (resp. tú osobu :D ) lebo som si nebola úúúplne istá, tak ak si to bola ty, tak! prešla okolo mňa dolcezuzka! jupíííí :) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakt? Asi som to bola ja! Mala som čierne triko,sukňu a mačacie balerínky + oranžový kufor? :) Nabudúce sa mi prihovor! :D Ja by som sa strašne potešila! :)

      Delete
  11. Adorable!!!
    www.mlleepaulettegirl.com

    ReplyDelete
  12. Anonymous06:19

    Zuzka ty si pekne dievca a mas ozaj pekne saty topanky ale ta kabelka sa my osobne napaci

    ReplyDelete
  13. Anonymous06:56

    Nádherná čelenka! Potrebovala bý som presne takú istú :(

    ReplyDelete