Monday, June 30, 2014

done and happy

Sorry, today in slovak only.

Pretože mám šialene málo času, tak dnes iba veľmi rýchlo.
Diplomku mám v systéme, získala som 3 certifikáty ovládania Photoshopu, dnes sme krstili moje krstniatko - Magdalénku, o týždeň je svadba, potom ďalší víkend odchádzam na Pohodu.
No jednoducho je toho veľa a za taký krátky čas!

Ale teším sa, lebo zo mňa konečne opadol stres a zhon, takže očakávajte viacero nových postov! :)













dress - Pimkie
bag - H&M
shoes - Marks&Spencer
sunglasses - C&A
earrings - Chicnova

9 comments:

  1. Nádherná ako vždy :). Tie šaty sú najkrajšie a topánky TOP! :)

    ReplyDelete
  2. nebola si v nákupných maniačkach? O.o

    ReplyDelete
  3. Anonymous20:08

    Mať tvoju postavu,tak žiaden módny blog nerobím jednoducho povedané --nestrápňujem sa :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous21:18

      Ty čo trepeš? Bože, už jej dajte pokoj. Ak sa Zuzka cíti dobre tak, čo sa do toho staráš? Má svoj vyhranený štýl a ide si svojou cestou. Nehovorím, že je to môj štýl, ale sledujem tento blog už od Nákupných maniačok, kde pôsobila veľmi sympaticky. A táka aj je. Nanič sa nehrá, je milá, usmievavá a uvedomuje si svoje nedostatky, ktoré má mimochodom každý z nás. Tak nechápem, čo tým dosiahneš, keď napíšeš jeden dementný komentár. Myslíš, že prestane blogovať alebo že sa stane z nej anorektička? Byť ja tebou, kvalitne sa odstrelím devinou.

      Delete
    2. Anonym 2 - si super a ďakujem za podporu! :)

      Delete
  4. Anonymous21:23

    Ty čo trepeš? Bože, dajte jej už pokoj. Ak sa Zuzka cíti dobre tak ako je tak, čTeo sa do toho staráš? Myslíš, že kvôli tvojmu komentáru teraz prestane blogovať, skočí z mosta alebo sa z nej stane anorektička? Tento blog sledujem už od Nákupných maniačok, kde na mňa pôsobila veľmi sympaticky. Zuzka je milá, usmievavá žena, ktorá má vyhranený štýl a vkus. Nehovorím, že je to môj štýl, ale aj napriek tomu si jej príspevky rada prečítam. Ja byť tebou kvalitne sa odstrelím devinou.

    ReplyDelete
  5. Anonymous21:39

    toto sa mi páči! :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous22:09

    Všetko sa ti hodí a je to štýlové. 10 bodov.

    ReplyDelete