Thursday, June 05, 2014

F&F showroom outfit

Today just really really shortly with outfit I had on when we went to check out the new F&F collection. I will post about it soon - it's amazing! :)
And yes, I'm wearing those pants again. But those pants are one of the best things I have bought recently and I'm really starting to think about wearing more pants! The best thing about them is, that F&F offers them in other colours like lime, bright pink and light bluish lilac, so I'm probably heading there soon to get more! :D

Dnes len kratučko, outfit, ktorý som na sebe mala v F&F showroome na predstavení novej kolekcie, o ktorej Vám prinesiem nový post už čoskoro - len malé varovanie, je úžasná! :)
Áno, už Vám asi leziem na nervy tými nohavicami, ale sú jedným z najlepších kúskov, ktoré som si za poslednú dobu kúpila a celkovo menia môj postoj k nohaviciam. Najlepšie na tom je, že ich majú aj v modro-fialovej, ostroružovej a limetkovej, takže sa tam vydám po ďalšie. :)









pants - F&F
top - OASAP
jacket - H&M
bag - New Yorker
shoes - Mixer
sunglasses - Zara

6 comments:

  1. Aj ja mám tie nohavice a sú fakt úplne super :). Musím si zakúpiť viacero farieb lebo mám len jedny :D.

    ReplyDelete
  2. Anonymous17:37

    Ahoj Zuzka, nemôžem si pomôcť ale vôbec sa mi to nepáči. Jednotlivé veci sú veľmi pekné ( až na tú bundu, tá sa mi nepáči vôbec), ale dokopy mi to nejak nesedí.

    ReplyDelete
  3. Tie nohavice sú naozaj krásne, hlavne s tými topánkami :))

    ReplyDelete
  4. Ahoj Zuzka, tvoj outfit je skvely... A vyzeras v tom super :-) a co diplomovka?

    ReplyDelete
  5. Anonymous04:29

    Celé zle....

    ReplyDelete