Tuesday, June 17, 2014

huge new in :)


Hey! My man is already in Istanbul so I make myself happy by shopping - yes I am an addict for sure! I will show you what I've already bought. :) Do you like anything in particular?

Ahoj, Miša mám už v Istanbule, tak sa aspoň teším nákupmi. A naozaj som asi závislák, lebo som toho nakúpila dosť. Veď uvidíte. :) Páči sa Vám niečo? :)





Dresses / Šaty
The left one I will wear for one wedding and the right one is too short so it will serve as a top.
Tie naľavo si beriem na svadbu, napravo skôr budem nosiť ako top.
Sheinside ← Oasap


Skirts / Sukne
I am so happy that I have finally found a light pink skirt that looks so good! I can't wait till it arrives!:)
Som neskutočne rada, že som si konečne našla svetloružovú sukňu, ktorá vyzerá tak dobre! Neviem sa dočkať, kedy už dorazí. :)

Crop top
the pink one, the black one is there only to give you an idea how it looks from the back :)
iba ten ružový, ten čierny je na názornú ukážku toho, ako vyzerá zozadu :)

Blouses / Blúzky
Oasap ← Dresslily

Jewelry / Šperky 
Which one do you like the most?
Ktorý sa Vám páči najviac?
1. ,  2. , 3.4.






8 comments:

  1. Jeeej krasne veci ako vzdy, nad tou pasikavou bluzkou uz som aj ja rozmyslala :)

    ReplyDelete
  2. Šaty alebo top, či čo to je, na jedničku :).

    ReplyDelete
  3. tie šaty kt. si chceš dať na svadbu vyzerajú veľmi pekne :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. mne sa páči všetko no najviac asi tie šaty, ktoré berieš na svadbu :)

    ReplyDelete
  5. Všetko je krásne Zuzka ja by som sa chcela spýtať kedy dáš nejaké veci do tvojho e-shopu a neviem prečo ale akosi mi nejde otvoriť vypisuje mi tam, že je momentáne zrušený.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no shop na blogu je zrušený, existuje už iba na fb a veci tam pridám tento víkend :)

      Delete
  6. Anonymous05:44

    ooooooo,páči páči páči.všetko :)

    ReplyDelete
  7. krásne úlovky. šaty ktoré berieš na svadbu súrne potrebujem ♥

    ReplyDelete