Friday, June 20, 2014

origami

Today I'm wearing:
amazing pink skirt from Frontrowshop - it's so soft and light, I absolutely love it!:),
Féline meow t-shirt from ebay,
and tattoo from tttattoo.com that is just temporary, but origami swan is very symbolic for me so I plan to get a real similar tattoo in the future. :)

Dnes mám na sebe:
úžasnú ružovú sukňu z Frontrowshop, po ktorej som túžila už veľmi dlho, ale až tam sa mi podarilo nájsť tú pravú, z mäkučkého a ľahkého materiálu, ktorá zas nie je až taká ľahká, aby ju vyfukoval vietor (čo je večný košický problém, keďže tu máme VKV :)
tričko Féline meow, keby ste chceli podobné, tak mrknite na ebay
a tetovanie, ktoré je iba dočasné z tttattoo.com, ale motív origami labute je pre mňa veľmi symbolický, takže si ho plánujem dať vytetovať aj reálne :)

P.S.: Pozdravujem chalaniska, čo ma včera spoznal- úplne som sa zabudla spýtať na meno. :)









skirt - Frontrowshop
t-shirt - ebay
sandals - Marks&Spencer
bag - Oasap
necklace - vintage
sunglasses - Gate
rings - H&M

23 comments:

  1. supr čupr vohoz :) a aj tetovanie je veľmo pekné, určite si ho daj vytetovať aj natrvalo

    ReplyDelete
  2. Tá sukňa je skvelá, aj tričko sa mi veľmi páči :-).
    The city of fashion
    Butterfly GIVEAWAY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous05:59

      Nemam rada ak si niekto robi reklamu...

      Delete
  3. Peknulinka jeeeej zuzka svedci ti to ;)

    ReplyDelete
  4. super to spolu vyzerá a to tetovanie. <3

    ReplyDelete
  5. Tá sukňa je fakticky bombová, no to tetovanie je brutálne :O :3

    ReplyDelete
  6. Anonymous00:57

    And if you were to ask me
    After all that we've been through
    Still believe in magic?
    Yes, I do...

    <3

    ReplyDelete
  7. tetovanie vyzerá ako ozajstné ;). A outfit mega! :)

    ReplyDelete
  8. Krásny outfit aj tetovanie..určite si daj trvalé..vyzerá krásne :)

    ReplyDelete
  9. Skvely outfit Zuzi...Mozno by som tam nedala tie prstene ale to len keby som musela nieco vytknut... Tetovanie je super a urcite si ho daj vytetovat natrvalo :-D

    ReplyDelete
  10. Anonymous18:15

    ehm, prepáč, ale tá sukňa je ti malá... inak by to bola pekná kombinácia, pre niekoho je možno ružová s čiernou tvrdá kombinácia, ale ja mám čiernu radu v kombinácii s akoukoľvek farbou... ale tie priečne záhyby na bokoch ma na každej fotke strašne rušia... opticky ti robia veľké brucho (a ti ty nemáš)... takže nechválim!
    bobba

    ReplyDelete
  11. Anonymous22:14

    dolcezuzka.. hneˇv prvé slovo po anglicky zle.. prečo to robíš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem za upozornenie, chybička se vloudila :D

      Delete
    2. Anonymous06:01


      A prečo je tvoje druhé slovo hneď zle.....
      A Zuzi máš ostrihané vlasy? Veľmi ti to takto pristane

      Delete
    3. Ahoj, no ostrihané nie :) Ale kratšie áno. Vysvetlenie: Vypadali mi zo stresu. Ale ďakujem! Neviem sa už dočkať, že kedy mi dorastú.

      Delete
  12. Anonymous22:57

    Chalanisko sa volá Martn. Som veľmi nadšený, že som Vás spoznal ;-) . Snáď sa ešte niekedy stretneme na "SHOPPINGOCH" ;-) :-)

    ReplyDelete
  13. Anonymous17:45

    dievča, prečo sa nikdy neučešeš, nechápem to :/

    ReplyDelete
  14. Super sukna, taka pudrova ruzova sa mi velmi paci s ciernym trickom a aj nahrdelnik do zlata, uplne cool outfit brala by som :)

    Asi fajn, ze ti nevyfukuje suknu, lebo by si skoncila ako taka Marylin Monroe :)))

    ReplyDelete
  15. Anonymous22:51

    tucna si v tom

    ReplyDelete
  16. Nádherné tetování!!!!
    www.stylebyeliza.blogspot.cz

    ReplyDelete
  17. Anonymous22:14

    Tričko - obyčajné nudné
    Sukňa - nádherná
    Náhrdelník - pekný
    Topánky - pekné
    Kabelka - nádherná
    Prstene - nepáčia sa mi
    8 bodov

    ReplyDelete