Monday, June 02, 2014

up and down

Sometimes you're up and sometimes you're down.
I think that when something bad happens it always has to be followed by something great to compensate it.
And also that you have to find happiness in small things.
My life has been a mess recently but  I guess that sometimes life has to be this way.
So I try to find happiness in small things like dinner with my man, new amazing dress or crazy night with Timi. :)
Have an amazing week! :)

Raz si hore a raz zase dole.
Myslím si, že ak sa Ti stane niečo zlé, príde niečo stokrát lepšie, čo by to malo vykompenzovať.
A tiež, že ak sa niečo kazí, poprípade nevychádza, treba hľadať šťastie v tých malých veciach.
V poslednej dobe sa toho kazilo veľa, ale pravdepodobne niekedy v živote musia prísť aj takéto chvíle, takže sa teším z malých vecí, ako napríklad večere s mojím chlapom, nových náhodne nájdených šiat so skvelou potlačou, či zo sobotňajšej crazy noci s Timi. :)
Prajem Vám krásny týždeň! :)









dress - Bershka
shoes - Primark
bag - Parfois
bracelet - H&M
sunglasses - Gucci



14 comments:

  1. krásne šatočky :) a tie topánky sú top :)

    ReplyDelete
  2. och bože tá clutch je nádherná!!!! A už poď na východ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bože, ani nevieš, ako veľmi už chcem ísť domov, ale vďaka diplomke nemôžem :( mala by som prísť tento piatok a ostať pravdepodobne do pondelka, takže niečo určite vymyslíme :)

      Delete
  3. Krásne! Už sa nad tým netráp, život ide ďalej :)

    ReplyDelete
  4. Myslím, že každá pokazená a nepodarená vec nás posúva oveľa ďalej ako tie, ktoré sa nám vydarili. Vďaka tým vydareným sa nikdy nezamyslíme nad tým, čo je zlé a čo treba zmeniť. Nech to máš rýchlo za sebou! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous17:28

      Ja sa k tomuto pridám. Zuzka, všade píšeš, že Ťa to hnevá tá nevydarená diplomka ako perfekcionistu, že všetko zlé snáď neskôr vykompenzuje niečo dobré. No nikde nevidím nejaké priznanie si toho, že to možno nebolo také perfektné ako si si myslela, resp. si podcenila konzultácie s vedúcim a "neupravila" prácu podľa jeho gusta. Netuším, môžem len hádať. Ale máš veľkú čitateľskú základňu a akýmsi priznaním zodpovednosti by si šla podľa mňa veľkým príkladom. Všetci robíme chyby, len si to musíme priznať. Viem, že mi nikdy nepomohol prístup svet mi ublížil...

      Delete
    2. Milý anonym, ja v tomto prípade narážam na diplomku len okrajovo, hovorím aj o iných veciach, ktoré ale nebudem konkretizovať. Jasné, že je na tom aj môj podiel, že som niečo podcenila, na základe čoho to nevyšlo, len keby si vedel/a celý príbeh a aké rôzne veci sa dali náhodne dokopy, tak by si ma pochopil/a viac. :) A postoj svet mi ublížil nemám, len to tu dopodrobna nerozpisujem na blogu.:)

      Delete
    3. Anonymous23:43

      Ved to nechajte tak zivot ide dalej,Zuzi chapem ta sukromie a veci blizsie k studiu sa nevesaju na net ;-) povzvudzujem a davaj dalsie outfity...neviem preco sa nezivis modou :-D

      Delete
  5. Ak sa cloveku nieco nevydari, pride po tom uspech a lepsie obdobie, poznam to z vlastnej skusenosti :) a super, ze sa tesis s malickosti, to je dolezite.
    ....ja som na vyske studovala posledne dva roky externe a nic nestihala, do 5. roc. som si preniesla dva tazke predmety na ktorych pohorela polovica rocnika, bol to zabijak, stresy, pocas k tomu prerabanie bytu, chystanie svadby...no horor, ale vsetko dopadlo nakoniec ok. Ale co ta nezabije to ta posilni :)

    listovku a sandaliky by som brala i do svojho satnika, zboznujem kralovsku modru... min. tyzden som to mala v clanku: http://krasavnutri.blogspot.sk/2014/05/i-feel-blue-odtiene-modrej-v-mojom.html

    ReplyDelete
  6. Ty šatičky jsou parádní a moc se mi líbí to řešení na zádech :) Sluší ti to :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    ReplyDelete
  7. Anonymous20:21

    šaty sú veľmi pekné, len ti bohužiaľ dokonale nesedia vo vrchnej časti, ako keby ti odstávali :-( nevyzerá to veľmi pekne...podľa mňa zbúchať diplomovku nie je až také náročné, pre mňa bolo oveľa náročnejšie sa pripravovať na štátnice, čo už budeš robiť potom Zuzi, keď diplomovka je pre teba peklo?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milý anonym,ja mám magisterské štátnice už úspešne za sebou :)

      Delete
  8. Anonymous19:16

    Mala by si sportovat mas nevyformovane nohy... :-) a s opatkami vyzeraju hrozne ... a skus studovat medicinu to je tazka skola ! :-/

    ReplyDelete
  9. Anonymous04:36

    Zuzi je to pekne a velmi ti to pasuje

    ReplyDelete