Wednesday, July 16, 2014

babies

I used to dislike little kids when I was younger but luckily I changed my mind. And now when I am a godmother I learn so much about them everyday.
I used to think that it's just so easy to have one. You just feed them, let them sleep, change their diapers etc. I was so wrong! Thanks to my little baby niece I learn so much! Btw, I can change diapers now too! :D
I can honestly say that I really admire new moms so much! :)

K malým deťom som pár rokov dozadu nemala žiaden vzťah, dokonca som o nich nechcela ani počuť. Myslím, že to vtedy bolo aj vzájomné, pretože ani deti nemali radi mňa. :D Našťastie sa mi časom postoj zmenil. A až teraz, keď som krstná mama, sa o nich dozvedám hrozne veľa nových vecí.
Nikdy som netušila, koľko veľa je s nimi práce. Ono to všetko pre mňa vyzeralo vždy tak jednoducho, že pokočíkuješ, dáš napapať, odgrgnúť a spať. Ale v skutočnosti je toho omnoho viac, takže sa každým dňom, keď som s malou učím tak veľa! (Už viem konečne prebaľovať! :D)
Nové mamky majú u mňa naozaj veľký obdiv! :)










top - Oasap
skirt - Mango
bag - H&M
shoes - F&F
sunglasses - Gucci

8 comments:

  1. Tak to ti verím :) aj ja som volakedy len nadávala na deti keď kričali a podobne... a teraz keď už kamarátky majú deti a ja síce ešte študujem, ale tie materinské city sa začínajú ozývať :D BTW super top ;)

    ReplyDelete
  2. Wau! Ten topák je fakt nádherný :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous02:12

    Very very nice ! :-) ;-) vsetky kusky outfitu by som si kupila :-) chváliimm

    ReplyDelete
  4. ten vršok je veľmi rafinovaný:)

    ReplyDelete
  5. Anonymous07:37

    Ten top je úžasný.. rozmýšlľam o tom, že si objednám aj ja..... :-) a teraz chodia reprízy maniačok... mala si to vyhrať ty a nie dušana... prišla mi strašne nesympatická.. ale tebe vytkla také isté topánky ale tej ryšavej tú sukňu nevythla. .... -.-
    Trochu som odbočila od témy... je to úžasné ten outfit.... ;-)

    ReplyDelete
  6. Anonymous20:22

    ten vrch/top/tričko je úžasný/é :3

    ReplyDelete
  7. Anonymous08:18

    Top-úžasný
    Sukňa-pekná
    Topánky-môžu byť
    Kabelka-nádherná
    10 bodov

    ReplyDelete
  8. Anonymous08:19

    Top-úžasný
    Sukňa-pekná
    Topánky-môžu byť
    Kabelka-nádherná
    10 bodov

    ReplyDelete