Tuesday, July 15, 2014

back

I came back from Pohoda festival on Sunday. I was extremelly tired because I have only slept like 9 hours during those amazing 4 days. The weather was better than expected but thank god I've packed my rain boots! And I am also extremelly happy because I got to see Disclosure from the front row!:)
I posted all of my Pohoda outfits on facebook and big thank you goes to everyone that recognized me there!:)
I will post more about volunteering soon so stay tuned! 


V nedeľu som sa vrátila z Pohody. Neskutočne unavená, keďže som v priebehu 4 dní spala asi 9 hodín dohromady, opálená, lebo počasie nakoniec aj napriek zlým predpovediam celkom vyšlo (bože, ale dobre, že som si zbalila gumáky!) a hlavne neskutočne šťastná, pretože som naživo videla Disclosure hneď z prvého radu.
To, čo som jednotlivé dni mala na sebe už viete, ak ste sledovali môj facebook. :) A pozdravujem všetkých, ktorí ste ma na Pohode spoznali, urobili ste mi neskutočnú radosť! :)
O dobrovoľníctve na Pohode Vám toho poviem viac už v jednom z najbližších postov, takže stay tuned!








crop top - Oasap
skirt - secondhand
bag - Parfois
necklace, bracelet - vintage
shoes - Mixer


11 comments:

  1. Anonymous16:39

    preboha fuj nemam slov !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous17:02

      hej, tá stena má už svoje roky za sebou...
      Pekný outfit, Zuzka! Páči sa mi tá kombinácia a to tričko vyzerá super :)

      Delete
  2. Ach, ten top je skvělý!!

    ReplyDelete
  3. Zuzi taka intimnejsia otazka ale co nosis pod taketo tricka a saty s takymi velkymi vystrihmi na chrbte? Dakujem :)

    ReplyDelete
  4. Nalepovaciu podprsenku :)

    ReplyDelete
  5. Nádherná <3 Top je úžasný :3 Ináč, na Wau-ke opakujú nákupné maniačky, kde si bola ty :3 Sa mi zdá, že chodia okolo 18:00 <3

    ReplyDelete
  6. Zuzi zasa krásna, ako vždy :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous04:58

    Zuzi, je to prekrásny svešži outfit, no zdá sa mi, že si nejako schudla na tej Pohode :D čo je škoda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno,asi 2 kilá.:) prečo škoda?:D

      Delete
  8. Super outfit!! Světlé barvy ti moc sluší, tahle modrá je k tomu naprosto dokonalá a řetězem si to krásně podtrhla! Top!!:)
    Style by Eliza.

    ReplyDelete
  9. Anonymous08:24

    Náhrdelník-pekný
    Top-je pekný ale keby bol modrý lebo jediný top je ružový
    Sukňa-pekná
    Topánky - pekné
    Kabelka - nádherná

    ReplyDelete