Tuesday, July 08, 2014

excited

Today just really shortly, because I have to pack for Pohoda festival - I'm leaving on Wednesday!
I'm so excited (yay, Disclosure!) but I really hope that the weather will be okay (I don't want to pack rain boots!). :)
Anyone else also coming? :)

Dnes len kratučko, lebo sa musím baliť na Pohodu - odchádzam už v stredu (a pomaly ani neviem, čo si zbalím, či kde mám spacák:)!
Veľmi sa teším, hlavne teda na Disclosure, ale hnevá ma, že sa má pokaziť počasie, tak dúfam, že si so sebou nebudem musieť baliť gumáky. :)
Kto z Vás tam ide tiež? :)








dress - Sheinside
shoes, bag - F&F
headband - DIY
bracelets - House
sunglasses - C&A



14 comments:

  1. opäť krásny outfit :) naozaj ti to svedčí :)) uži si pohodu :)

    ReplyDelete
  2. Na Pohodu som veľmi chcela ísť, žiaľ, nakoniec to nevyšlo... krásne šaty a ešte krajšia čelenka :-).
    The city of fashion

    ReplyDelete
  3. Krásna čelenka! Uži si Pohodu, ja by som tiež šla, najmä na Disclosure. Ale akurát to je jediný víkend, kedy ma pustia z práce na dlhšie a môžem ísť pozrieť drahého na stáž :-)

    ReplyDelete
  4. tie šaty sú krásne úplne ti svedčí tá farba :) Uži si to a prosíme si fotky :)
    www.natalykukova.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. uz v stredu? co tam budes robit tak skoro:d noo, na pohodu idem uz siedmy rok v kuse, ale vyzera to, ze bude dost zle pocko,,piatok sobota dazde burky..ja bez gumakov teda ani na krok, balim si ich aj vtedy, ked hlasia dobre pocasie, lebo jeden nikdy nevie..a neznasam mokre nohy, hned som chora,,takze aj ty si urcite gumaky zober:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Som tam dobrovoľník,takže musím ísť o deň skôr.:)

      Delete
  6. Ahoj, pozývam ťa na giveaway na mojom blogu :)

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/07/giveaway-flip-up-sunglasses.html

    ReplyDelete
  7. Uži si pohodu Zuzi a máš znova nádherné šaty :). A tá čelenka... :)

    ReplyDelete
  8. Veľmi ti pristanú tie kvetinové čelenky. :3 <3

    Pozývam ťa na moju giveaway. :))
    http://withgreywolf.blogspot.sk/2014/07/first-new-yorker-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  9. Krásny,svieži outfit♥
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. Krásný outfit, šatičky jsou úžasné :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    ReplyDelete
  11. Anonymous06:37

    Zusko ty prostě víš jak na to +)

    ReplyDelete
  12. kvety vo vlasoch <3 a odhalený chrbát je naajs :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous08:30

    Čelenka-pekná ale veľmi veľká
    Šaty-super
    Topánky-pekné
    Kabelka - ladí s topánkami ale mne sa nepáči

    ReplyDelete