Saturday, July 05, 2014

wedding

Today is the wedding day.
I absolutely love weddings. I am a huge romantic and perfectionist so I pay attention to every small detail. My sister says that I will plan mine at least a year ahead. And I agree. ;)
This amazing dress is a result of 20-minute shopping during probably the most stressful day in my life.
And together with this gorgeous necklace used as a headband I feel like a fairy in it.
Have a wonderful day! ;)

Dnes je svadobný deň.
Milujem svadby, som veľmi veľký romantik a perfekcionista v jednom, takže sledujem aj tie najmenšie detaily. Moja sestra tvrdí, že tú svoju budem plánovať minimálne rok vopred. A ja súhlasím. ;)
A tieto prekrásne šaty mám dnes na sebe. Sranda, že som si ich kúpila v priebehu dvadsiatich minút počas asi najstresujúcejšieho dňa môjho života. Aspoň na niečo bol dobrý.
A spolu s náhrdelníkom namiesto čelenky sa v nich cítim ako víla. Síce nadránom tak asi pôsobiť nebudem, ale pre dobro týchto šiat sa o to aspoň budem veľmi snažiť.:D
Prajem Vám krásny deň! ;)











dress - Bershka
bag - Tally Weijl
shoes - CCC
bracelet - House
necklace used as a headband - Oasap


39 comments:

  1. že WOW! tie ti tak nesmierne pristanú!
    a tá farba, no nemám slov! nádhera! :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  2. Anonymous20:53

    Ine slovo ako wau fakt neni :-D dokonale uplne si mi vyrazila dych:-D

    ReplyDelete
  3. Zuzka, úplná krásička :) Neskutočne ti pristanú :) A naozaj vyzeráš ako víla :) Baaav sa :)

    ReplyDelete
  4. Úžasné šaty :3 naozaj suprove to je :))

    http://www.lifesabi.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. Nádherné fotky. Hlavne tá piata :3 Super nápad z náhrdelníkom namiesto čelenky :DD :))

    ReplyDelete
  6. Anonymous22:14

    Saty su krasne, ale celkovy dojem pokazili tie otrasne vlasy prepac :/

    Sasa

    ReplyDelete
  7. Anonymous22:34

    Zuzka! Si v nich nádherná.Osobne si myslím, že by si mala svoj šatník rozšíriť o niekoľko podobných kúskov, pretože tento strih a nie len on k tebe maximálne ide.Takéto dlhé šaty postavu predlžujú a v tom podaní je to supr! Pristane ti to a doslova som z teba spadla na zadok.Fu, ani sa neviem vynadívať, kráľovsky modrá ti nesmierne pasuje! Vrela vďaka za spríjemnenie tohto chmúrneho dňa.

    ReplyDelete
  8. šaty krásne, náhrdelník miesto čelenky sa mi páči, priesvitné kabelky rada nemám (vyzerajú divne) ale zase aspoň netreba strážiť, či farebne ladia, na druhej strane zase treba ustriehnuť ich obsah, akurát ten účes bolo treba ešte dotiahnuť, takýto "myší chvostík" kazí celový dojem...

    ReplyDelete
  9. Anonymous22:53

    tie šaty som už videla myslím na nejakej blogerke na promóciach ( myslim že lenka brisiakova ), a na nej sa mi pacili viacej, ale asi iba skrz ten uces, ktory sa k tomu nehodi absolutne, a moc sa mi nepozdava ani ten nahrdelnik na cele, ale hlavne ze ty sa v tom citis dobre :-)

    ReplyDelete
  10. Anonymous23:45

    Ten náhrdelník ako čelenka je hrozný, nehnevaj sa (teda pre mňa ;) )... A tie vlasy sú fakt zlééééé....

    ReplyDelete
  11. Pekné šaty, modrú mám rada.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Na margo účesu,je pravda,že teraz na svadbe mám vlasy vypnuté v drdole. Fotila som to ráno,škoda,že som si ich vtedy neurobila tak ako teraz.:)

    ReplyDelete
  13. šaty nádherné fakt aj ti pristanu, ale ako vila podla mna nevyzeras, cele to kazí ten nahrdelník na tej hlave... nechapem ho vobec...

    ReplyDelete
  14. mega! úplne všetko, tá čelenka je super, vyzeráš ako elfka. a šaty ach. <3

    ReplyDelete
  15. Nadherne saty velmi ti pristanu.. Krasa :-)

    ReplyDelete
  16. Nádherná farba šiat. Teda šaty sú celkovo pekné, ale v tej čelenke vyzeráš ako indián. A na svadbu sa indián nehodí. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sa zaujimam o domorode kmene Ameriky aj Kanady alebo ako si ty nespravne poznamenala o Indianov a v zivote som nevidela ziadnu prislusnicku kmena nosit takuto celenku. Mozno si si to pomilila s Indkami, ktore naopak nosia celenky presne ako ma Zuzka, volaju sa maang tikka a nosia sa vyhradne na svadbu :) Nabuduce trosku pogoogli.

      Delete
    2. Anonymous02:03

      tak či tak sa jej to nehodí, načo googliť ;)

      Delete
    3. To je cisto Tvoj subjektivny nazor, ktory sa absolutne nemusi zhodovat s nazorom vacsiny. Googlit na to, aby ked nabuduce vyslovis verdikt, nebol plny chyb a nepravdivych informacii a aby Ta ostatni brali vazne anonymka :) Nato.

      Delete
  17. Bože tie šaty sú nádherné :3

    onlyonespring.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ten nápad s tím náhrdelníkom sa mi strašne páči ale ten cop :/
    inak šaty krásne :3

    http://onlyonespring.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  19. nádherné! a nie len šaty, celá si krásna :)

    ReplyDelete
  20. Prostě parádní outfit! povedl se!

    ReplyDelete
  21. Uplná italka!!:) Ta modrá je skvělá a líbí se mi, že umíš nosit i dlouhé šaty (já jsem na ty pravé ještě nenatrefila) a ta kabelka je top!!:)
    Style by Eliza.

    ReplyDelete
  22. Anonymous03:15

    krása! ty máš A75 ? :)

    ReplyDelete
  23. Na predposlednej fotke sa mi páči nápad, aj keď neviem či to bol zámer alebo náhoda ale kontrast teba nádhernej slečny a tej rozbitej steny sa mi vážne páči, perfektne to zahralo k dobrej fotke :)
    www.natalykukova.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Tak toto sa mi velmi paci. Slintam nad uplne kazdym kuskom. :)

    ReplyDelete
  25. Anonymous02:03

    šaty sú bohovské, ale tým náhrdelníkom si to dogabala :( mohlo to byť dokonalé

    ReplyDelete
  26. tie šaty sú jedna báseň!

    ReplyDelete
  27. Krásne šaty! Modrá Ti veľmi svedčí :)

    http://margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. zuzi, pozeram si dnes nakupne maniacky chora doma a tak len ze si pozriem tvoj blog :) a tam tieto saty! hned som utekala po ne do auparku :)

    ReplyDelete
  29. Ahoj ja by som sa len chcela spýtať , že ako si objednávaš veci z Bershka , ked e-shop na SR a čr nieje ? :/

    ReplyDelete
  30. Anonymous08:35

    Čelenka - pekná
    Šaty - super
    Topánky - dala by som modré
    Kabelka - nepáči sa mi lebo je priesvitná a ma na sebe zlatú retiazku a členku máš striebornú

    ReplyDelete
  31. Anonymous22:13

    Mozem otazku ? Rada by som vedela odkial su tie saty .. uz cca dva roky hladam taketo a stale nic :( velmi sa mi pacia .. si krasna

    ReplyDelete