Monday, July 21, 2014

weekend

My amazing weekend with Timi and Patrik is over.
It was just so great! We went to the Zoo, solved The room number 13 and partied hard!
Hope you had a perfect weekend as well! :D

Mám za sebou vyčerpávajúci víkend s Timi a Patrikom.
Bolo jednoducho skvele. Boli sme omrknúť Zoo, úspešne sme zvládli Izbu číslo 13 a hlavne mali poriadnu párty! :)
Dúfam, že ste tiež mali super víkend a ja sa z neho idem zotavovať. :D












skirt - Oasap
corset - H&M
bag - Chicnova
shoes - CCC
bracelet - House
sunglasses - C&A
headband - DIY

25 comments:

  1. Veľmi veľmi sa mi to páči. Milujem biele outfity. A tá čelenka je na tom úplne suprová, nice! :) :) :)
    http://sophiemedvid.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Korzety ti velmi pristanu, mala by si ich nosit castejsie! :) Jeden z tvojich naj outfitov podla mna! :)

    ReplyDelete
  3. Presne takto si predstavujem ideálný letný outfit, krása!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Ta sukně je skvělá :) Moc se mi líbí :)
    DAwardrobes

    ReplyDelete
  5. The skirt is just gorgeous! Love the look!



    http://jeansandroses.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Boticky si kupovala tento rok? lebo som ich v ziadnom ccc nevidela:/ inak outfit top:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno, asi pred mesiacom som ich kupovala :)

      Delete
  7. Korzet je úžasný....chcem taký v čiernom;) veľmi pekný "vílovský" outfit

    krasavnutri.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. Anonymous08:10

    Budem ťa hodnotiť ako v nákupných maniačkach :-). Učes pekný. Čelenka je pekná hodí sa to tam. Okuliare pekné hodia sa. Korzet veľmi pekný. Sukňa pekná hodí sa ku korzetu. Topánky sa mi nepáčia ale farba v pohode len keby bola slabšia. Kabelka pekná hodí sa. Chýbajú my tam šperky. Celkový outfit sa mi páči, a za to ti dávam 7 bodov :-).

    ReplyDelete
  9. Krásne zladené♥škoda že si to ty nevyhrala v nákupných maniačkach.
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. ten outfit je prekrásny :)
    a takéto čelenky ti veľmi pristanú.

    ReplyDelete
  11. Ahoj ta suknicka aj korzetik je uzasny, kupovala si ho teraz niekedy? myslis ze ho tam este najdem?

    ReplyDelete
  12. Ahoj ta suknicka aj korzetik je uzasny, kupovala si ho teraz niekedy? myslis ze ho tam este najdem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupovala som ho asi pred 3 rokmi, takže pravdepodobne tento už nie :/

      Delete
  13. Anonymous23:14

    jeeej to je super napad pouzit spodne pradlo ako top, vyzera to velmi pekne,a zjavne to vacsina ludi ani nepochopila, cize je to aj sofistikovana a vkusna idea:). super zuzka
    alica

    ReplyDelete
  14. Ta suknička je překrásná! :)
    http://www.enarastyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Vypadá to moc hezky, moc se mi líbí sukýnka :)
    cheap VOGUE

    ReplyDelete
  16. Anonymous05:06

    Outfit je best.... uzasne a tie fotky su skvele... suprovs kvalita hlavne ta tretia a tri podledne sa mi pacia.... a suknu a topanky mame tale iste ;-)
    A mozem sa spytat aky mas fotak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canon EOS 600D- ale fotila ich Timi s novým objektívom :)

      Delete
  17. veľmi pekná:)

    ReplyDelete
  18. Anonymous23:49

    Ten pocit ked vychadzas zo zoo a ja vchadzam a chcem sa s tebou odfotit ale je mi to trapne ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joooj, mal(a) si prísť, ja by som bola strašne rada! :)

      Delete
    2. Som sa bála že divne zareaguješ :D takže nabudúce kludne môžem?:)

      Delete
    3. jasné! už sa mi to viackrát stalo ;)

      Delete