Tuesday, August 19, 2014

australia: wishlist

To be honest, I have never been the type of person that makes wishlists.
Ok I admit, I have one imaginary extra luxurious one consisting of Burberry trench coat, Louboutins, Givenchy leather jacket and Chanel 2.55. :)
But now I have one in mind that only have experiences in it. Experiences I want to go through in Australia.:)
So:
.see the southern cross
.hug a koala
.pet a kangaroo
.walk across the Harbour Bridge at night
.have a romantic picnic on the beach during sunset
.dive the Great Barrier Reef
.learn to surf
...and more to come! ;)

Aby som bola úprimná, nikdy som si nerobila žiadne wishlisty.
Ok, mám jeden extra luxusný (asi keď vyhrám lotériu), v ktorom sú Louboutinky, trench coat od Burberry, kožená bunda od Givenchy a Chanel 2.55. :)
Ale s mojím odchodom do Austrálie som si jeden predsa urobila. Pozostáva iba zo zážitkov, ktoré chcem zažiť. Takže konkrétne:
.vidieť Južný kríž
.objať koalu
.pohladkať klokana
.prejsť sa v noci po Harbour Bridge
.urobiť si pri západe slnka romantický piknik na pláži
.potápať sa na Veľkom bariérovom útese
.naučiť (alebo teda aspoň skúsiť sa naučiť:) surfovať
...a verím, že ich ešte veľa pribudne! ;)












skirt - Secondhand
bralet - New Yorker
shoes, bag - Primark
necklace (gift) - Six
sunglasses - Tally Weijl




12 comments:

  1. Ja ti tak závidím, že ideš do Austrálie. Je to jedno z miest, ktoré by som rada aj ja navštívila. Tak sa tam pekne udomácni a potom prídem na návštevu ;). A ešte aby som nezabudla, znova úžasný nádherný outfit. Och ako mi chábajú Košice :/. Už nech je september

    ReplyDelete
  2. Na fotkách si krásna! A nech sa Ti darí a všetko Ti výjde v Austrálii :P a potom keď budeš objímať tú koalu, tak to poriadne vyfoť!! :)) Fashion Passion by Erika

    ReplyDelete
  3. Mimi02:14

    Úžasný náhrdelník ! :)))

    ReplyDelete
  4. Hi! The penguin parade in Philip Island is impressive!
    Best regards from Barcelona,
    Marta
    A Bilingual Baby

    ReplyDelete
  5. Zuzzi05:51

    Neviem čo ti závidím viac, či Austráliu alebo postavu.
    Si úžasná :) dúfam, že sa ti všetko na tvojom "wishliste" splní a tým pádom budeme mať my ostatní o čom čítať v tvojich "zahraničných" postoch :)))

    ReplyDelete
  6. jé, Austrálie <3 můj největší sen je se tam podívat, tak to už se těším na fotky:)

    Dress&Heels

    ReplyDelete
  7. Anonymous17:35

    Zuzka, parádny list :) Ja som bola v Austrálii pred dvomi rokmi, tak ti môžem povedať, že hladkať klokana je úplne v pohode, to som si splnila aj ja :) Sú tam rôzne akoby ZOO, kde sú len austrálske zvieratá, tak tam som si priplatila za osobné stretnutie s klokanom a koalou, klokana môžeš uhladkať koľko chceš, aj kŕmiť, ale žiaľ ku koale ťa pustia len odfotiť, ale je zákaz ich chytať, lebo sú extrémne citlivé.. Takže naozaj len spoločná foto a ani dotknúť.. Neviem, ako je to vo voľnej prírode, ale asi podobne.

    Soňa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous00:29

      tak mi zijeme v Australii ..
      a hadam v kazdej ZOO ti daju do zlozenych ruk podrzat koalu ..
      akurat sa ti asi vykaka do dlani :)

      Delete
  8. skvelé topánočky. a wishlist je najs, tiež by som chcela objať koalu. :D

    ReplyDelete
  9. Anonymous23:26

    Riadne super opálenie ! :D U nás na strednom Slovenku stále len prší :(, ale každopádne zasa super parádny post. Teším sa na ďalšie ;) :*
    A chcem sa ti poďakovať, lebo vďaka tebe sa už nebojím nakupovať cez internet ;) !

    Romča 16 years

    ReplyDelete
  10. Top vyzerá naozaj skvelo a s tou sukňou pôsobí priam dokonalo :)) Ináč ten wishlist je krásny, hlavne to kde píšeš, že chceš objať koalu :))

    ReplyDelete