Wednesday, August 06, 2014

changes

When you follow me on facebook you already know, that I'm moving to Australia in October.
I will study marketing and work as much as I can.
The first plan is for 8 months, but if I make enough money and if I like it there I will probably stay longer. :)
This decision was very quick but necessary because I was not really satisfied with direction my life was taking. So hopefully Australia will change that. ;)

Keď sledujete facebook môjho blogu, tak už viete, že od októbra sa sťahujem do Austrálie. 
Budem tam študovať marketing a čo najviac pracovať. 
Prvotný plán je na 8 mesiacov, ak zarobím a hlavne ak sa mi tam bude páčiť, tak sa naozaj nebránim tomu, byť na dlhšie.:)
Toto rozhodnutie bolo veľmi rýchle a tiež zásadné. Pre mňa už bolo nevyhnutné, pretože som už dlhú dobu nebola šťastná s tým, kam môj život smeruje. Tak dúfajme, že Austrália ho zmení k lepšiemu. ;)










dress - H&M
shorts - Terranova
bag - Oasap
shoes - Ebay
hat - Oasap
gold bracelet - Lindex
red bracelet - from Timbo
rings - Primark

26 comments:

  1. Zuzkaaa, krásny fit ! :) A užívaj Austráliu! A teším sa na posty z Austrálie :)

    ReplyDelete
  2. Do Austrálie? Tak to blahoželám :)) Dúfam, že aj naďalej budeš prispievať články :))

    ReplyDelete
  3. Jooooj závidím Zuzi :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous04:23

    Ahoj Zuzka,
    Tiez sa chystam, ale asi az od noveho roka ( Natka ma inspirovala :) )
    Ked sa smiem spytat, cez kt agenturu si pobyt vybavujes?
    Michaela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakt Ta inspirovala Naty?:)Cez Information Planet.:)

      Delete
    2. Anonymous05:55

      Vies co povodne som mala ist snou uz minuly rok, ale nedokopala som sa nejak..:D ja tiez cez nich, keby si chcela mozeme si o tom pisat na FB alebo tak :)

      Delete
    3. Pridaj si ma pokojne a popíšeme :)

      Delete
  5. krásne kraťasky, až ma zarazilo že terranova :)) !! palček hore za ootd! :)) ... Austrália je krásna tak držim prsty neh sa darí !!! :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous06:36

    Ahoj ak by som sa smela spytat ides tam sama alebo s niekym? Dakujem za odpoved a outfit na 1*

    ReplyDelete
  7. Anonymous07:08

    A čo Mišo? :O

    ReplyDelete
  8. ahoj zuzi :) keďže žijem v relativne ,,long distance" vzťahu tak ma zaujima či priateľ pride za tebou alebo tam budeš sama celú dobu :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, nechce sa mi to veľmi riešiť takto verejne, ale budem sama, doslovne.:)

      Delete
  9. I am studying business management in London, in September I start last year :) now I am here over 8 months and I love it here :D

    http://iwish-zuzi.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  10. Anonymous20:04

    Kruci Zuzka, zase vypadáš skvěle ;)

    ReplyDelete
  11. https://www.facebook.com/angelsanddemonsgifts?ref=hl

    ReplyDelete
  12. tak nech sa daří =)

    ReplyDelete
  13. Pekny outfit a nech sa ti v tej Australii dari. Pozor aby ta nezjedol nejaky zralok, tvoje posty by nam chybali ;-)

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    ReplyDelete
  14. Gratulujem k možnosti vycestovať do Austrálie a dúfam, že ti tam bude oveľa, oveľa lepšie :) Ja by som taktiež rada vypadla z toho Slovenska a hlavne Košíc, pretože tí ľudia tu, no hrôza :)



    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    Avon giveaway

    ReplyDelete
  15. Zmena vzdy prospeje a najma radikalna. Australiu si zamilujes a zmeni Ti zivot, mozno tam aj ostanes zit. Uvidis, ze vyvetra z hlavy vsetky zle spomienky, ktore prestanu boliet, zahoji srdiecko a uplne Ti zmeni pohlad na veci - vsetky veci. :) Drzim palce Zuzi a outfit a Ty ako vzdy za 1.

    ReplyDelete
  16. Anonymous23:14

    Ahoj Zuzi čo hovoríš na tieto topánky

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslíš tie, čo mám na sebe?

      Delete
    2. Anonymous22:22

      nie nedala sa mi pridať fotka ale dám ti link, pretože mne sa veľmi páčia ale neviem koľko stoja

      http://www.chanel.com/en_US/fashion/products/shoes/g/s.patent-calfskin-and-cotton-sock.14S.G29979Y15427C7233.cat.pum.html

      Delete
    3. Stoja $1,095 a mne sa nepáčia. :) Tak ale každý má iný vkus. :)

      Delete
    4. Anonymous01:57

      No tie topánky si nemôže obliecť hocikto a k hocičomu

      Delete
    5. Anonymous03:04

      absolutne uzastne :) .. mnaaam ...
      a podla tych fotiek z mol akoby sa dali nosit uplne ku vsetkemu :))

      Delete