Saturday, August 23, 2014

free

I was always that kind of girl than plans everything ahead.
Events, outfits even life. I always knew what I will do in the future.
I thought that I was happy, but recently I've learned that the best things in life are unexpected.
Life just happens and you can't control it. You can only feel free when you accept it. 
And now when I don't have any plans and I don't know where life will take me I finally feel free.
Have an amazing weekend! :)

Vždy som bola typ človeka, ktorý si všetko dopodrobna plánuje vopred.
Od udalostí najrôznejšieho typu, cez outfity až po život. Vždy som si myslela, že viem čo ma v budúcnosti čaká.
Myslela som, že vďaka tomu, že si všetko naplánujem, budem šťastná, ale v poslednej dobe zisťujem, že najlepšie veci sú neplánované a nečakané.
Život jednoducho kašle na Vaše plány a plynie si bez Vašej možnosti ho kontrolovať. Až keď to pochopíte, tak získate vytúžený pocit slobody.
A vďaka tomu, že neviem kam ma život zanesie a kde skončím sa tak naozaj cítim.
Slobodne.
Prajem Vám nádherný víkend! :)










kimono - secondhand
top - New Yorker
jeans - Mango&DIY
bag - Oasap
shoes - F&F
sunglasses - Gate


28 comments:

  1. Anonymous02:32

    tak toto je asi najlepší outfit čo som kedy na tebe videla! a neskutočne ti ide:)

    ReplyDelete
  2. Páni ty si prenádherná Zuzi. Nesmierne ti to pristane. :)

    ReplyDelete
  3. Krasne lezerne a sexi 😊

    ReplyDelete
  4. Gorgeous outfit!! +.+

    ReplyDelete
  5. tá vínová farba v kombinácii so šedým kimonom ma dostala :)

    http://beautiful-savage.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Veľmi pekné napísane! Mám ten istý problém, ale našťastie ma môj priateľ "núti" do takého života! :) A tvoj outfit je úžasný! :) Tie topánky sú top! :)
    Fashion Passion by Erika

    ReplyDelete
  7. topánky sú dokonalé. <3

    ReplyDelete
  8. krásný outfit :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Anonymous07:09

    topanky su vamp :) sexy

    ReplyDelete
  10. Veľmi pekné :)

    http://werushberry.blogspot.sk GIVEAWAY!!!!!

    ReplyDelete
  11. Měla jsem to přesně jako ty, vše muselo být naplánováno.. a přesně, jako ty, jsem v poslední době zjistila, že lepší je nic neplánovat :)

    ReplyDelete
  12. krásně jsi to sladila;)

    ReplyDelete
  13. Anonymous00:03

    Ufff prave som ta videla v nakupnych maniackach. Posobis celkom milo. Žial aj tu na tvojom blogu mas strasnu tvar. Nos ako michael jackson aj cely vyraz. To ti trosku ubera na sympatiach (u mna). Ale inak štyl a tvoj prejav palec hore :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. V krátkosti len takto: Michael bol jeden KING, takže vďaka za kompliment :D :D

      Delete
  14. Anonymous00:32

    po dlhom čase niečo, čo sa mi na tebe neskutočne páči...roztrhané nohavice nemusím, ale v tomto prípade mi to nevadí

    ReplyDelete
  15. Anonymous05:00

    milujem ta! postava na jednotku! štýl tiež <3

    ReplyDelete
  16. Zuzka aj priatel ide s tebou do australie?

    ReplyDelete
  17. Tak isto som ťa práve videla v nakupných maniačkach...aj tam aj tu je outfit skvelý. Konkretne tento veeeľmi "šik" :D . A vidim že si schudla :) držím palce :) pa pa

    ReplyDelete
  18. Anonymous00:46

    Pozerám ákupné maniačky a ty si riadna p*ča..mala by si ísť plastiku celej tváre a hlavne nosa! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous06:29

      A ty si tiez dobra pica ked sudis podla vzhladu...;) zakopala by som sa byt tebou niekde velmi daleko od civilizacie lebo presne koli ludom ako si ty ostane Slovensko mentalne niekde uplne naspodku :)

      Delete
    2. Anonymous16:08

      trochu ubrat z arogancie ...
      nic viac netreba menit ..

      ale tomu ta Oz nauci ;)

      Delete
  19. Anonymous03:46

    dnes vam to v telke nevyšlo, možno nabudúce, tie rukavice mohli byť krajkové,alebo látkové, kožené boli moc masívne, aj ked ste nevyhrali, tak ste to niektorým spolusúputníčkam aspon natreli
    a držím vam palce, nech sa vám podaria dalšie plány
    aproppo kabela z oasap je perfektná, celkový outfit vam svedčí

    ReplyDelete
  20. Anonymous17:18

    Ja som ťa tiež videla v NM a nebolo spravodlive že si nevyhrala. Bola si originalna a temná...ostatne boli len zakomplexovane a zavideli ti kvalitu šatníka lebo oni mali handry a fejky. Všetko čo skritizovali by som si kúpila ... pekn sa obliekaš naozaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous00:52

      Originálna a temna bola jedine tá utorková.Zuzana ukázala svoju pravú tvar na konci NM,nafučila sa kvôli tomu,že sa to babam nepáčilo s ešte aj opakovala lodickami výherkyňu NM ;) takze toľko k tomu

      Delete
  21. Anonymous03:37

    kde sa daju zohnat tie topanky? v tescu som ich nevidela :/

    ReplyDelete
  22. Mali ich na Kamennom namesti aj na Zlatych Pieskoch ale cca pred mesiacom, podla mna sa vypredali :) ale hadam este budu aj ja na nich polujem :))

    A Zuzka moc ti to sekne!

    ReplyDelete
  23. Překrásný boty. Pecka!

    ReplyDelete