Tuesday, August 12, 2014

happiness

Happiness can't be defined.
You can only feel it. Maybe a cliché, but a true one.
I feel happy now. It's caused by the feeling that your life has finally a purpose and you just don't live it senselessly.
It's so interesting for me to witness its expressions. From walking alone through night streets just smiling like crazy, packing 1,5 months ahead without any luggage, mindless shopping for swimsuits to the feelings my friends and family create when they support me no matter what. :)
Have a great start to the week! ;)

Šťastie sa nedá definovať.
Dá sa iba cítiť. Áno, možno klišé, ale ja ho momentálne cítim.
Priniesol ho pocit, že mám konečne v živote nejaký konkrétny cieľ a že ním iba neplávam.
Je pre mňa zaujímavé pozorovať jeho prejavy. Od prechádzania sa osamote nočnými ulicami s hudbou v ušiach a usmievajúc sa z ničoho nič ako mesiačik na hnoji, balenia takmer mesiac a pol vopred (a pritom ešte nemám ani kúpené kufre:), bezhlavého nakupovania plaviek až po pocity, ktoré prinášajú priatelia a rodina, keď ma podporujú vo všetkom do čoho sa pustím bez zbytočných pochybností. :)
Prajem Vám krásny začiatok týždňa! ;)











skirt - Secondhand
top - Chicnova
bag, shoes - F&F
bracelets - Tally Weijl
sunglasses - Gate

25 comments:

  1. zuzka krááásička :) Inak, tiež som teraz schudla asi 10 kíl a všetko oblečenie mi je veľké a nemám čo nosiť. Nemáš tiež taký problém?

    ReplyDelete
  2. Krasna Zuzicka ako vzdy :) A to stastie ti prajem, ze ta podporuje rodina a priatelia, to je len a len plus :)

    ReplyDelete
  3. Zuzko ty jsi vážně krásná :)

    ReplyDelete
  4. Ty jsi nádherná! A outfit taktéž, sexy a zároveň stylově na úrovni. Tleskám ti a jsem moc ráda, že už tě sleduju :)
    Dom by Dom

    ReplyDelete
  5. krásný outfit!! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Ach bože!♥ Ty se vážně umíš obléknout! V poslední době máš čím dál tím krásnější outfity! Fakt, klobouk dolů, jsi nádherná! :)
    mszarofka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Anonymous21:55

    Kráska!!!!

    ReplyDelete
  8. Princeznička :*

    ReplyDelete
  9. krasny outfit, krasna zena. topanocky a kabelku s z kade, Zuzicka?

    ReplyDelete
  10. Krásný top!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. veľmi pekný outfit a to tvoje šťastie je super vec ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. Anonymous14:57

    Zuzi veľmi pekný outfit a to čo si písala krása

    ReplyDelete
  13. Krásne napísané ♥
    Vyzeráš úžasne. Vidno, že si šťastná ;)

    ReplyDelete
  14. vyzeráš stále lepšie a lepšie, Zuzi! prajem ti nech sa ti splnia naozaj všetky tvoje sny a nech sa ti vo veľkom svete darí :-)

    ReplyDelete
  15. Anonymous22:05

    nechceš nám prezradiť, ako sa ti podarilo takto krásne schudnúť ? lebo vyzeráš prenádherne :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) ešte síce nie som na cieľovej váhe, to budem keď ešte dám 3 kg dole :) zatiaľ som schudla skoro 7 kíl, no a hlavne preto, že som upravila stravovanie, jem oveľa menej, snažím sa nejesť večer skoro vôbec, no a stále niečo robím, mám nejakú aktivitu, takže neleňoším ako predtým :) hlavne mám v hlave vidinu chudých austrálskych surferiek :D :D

      Delete
  16. Anonymous03:32

    Si poverčivá ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. V rámci normy :) Prečo?

      Delete
    2. Anonymous02:23

      Len som skumala ten cerveny naramok a nosi ho vela ludi v mojom okoli :) zistovala som si co to znamena... a mas ho aj ty:)

      Delete
  17. Oooh! :O Perfet!! :3 :)
    MrsSwen

    ReplyDelete
  18. Anonymous00:19

    Tá podprsenka je dosť zlá, inak by to bolo celkom fajn...som až prekvapená, že to nikomu nevadí...

    ReplyDelete
  19. Mne sa tiež nie až tak veľmi páči že vidim tu podprsenku tak zreteľne:) a kabelka s topankami veľmi pekné-páči sa mi ako spolu ladia. Vyzeráš vyborne.

    ReplyDelete