Monday, August 04, 2014

new in



I have so many big news and the biggest change awaits for me in September, but more about that later. :)
Today I will show you what I have ordered so far. :) Let me know what you think. :)


Poslednú dobu sa u mňa udialo veľmi veľa zmien a jedna prevratná ma čaká v septembri, ale o tom viac už čoskoro. :)

Dnes Vám ukážem, čo som si za poslednú dobu naobjednávala. :) Dajte mi vedieť, či sa Vám niečo páči. :)




dresses / šaty
Dreslilly ← Oasap

bralets / bralety

skirts / sukne
Oasap ← Sheinside

Top

Others

Don't forget about the GIVEAWAY, it ends tonight! :)
Nezabúdajte na GIVEAWAY, končí už dnes večer! :)

10 comments:

  1. Jednoznačne šaty a sukne sú topka! A som zvedavá na prevratnú zmenu. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    ReplyDelete
  2. Mnohem víc by se mi líbily reálné fotky :)
    DAwardrobes

    ReplyDelete
  3. Anonymous05:33

    Milujem tvoj blog.... si uzasna mas super styl..... a miluj hlavne tie tvoje new in.... proste dokonale...:-)

    ReplyDelete
  4. Anonymous05:35

    Mne sa najviac pacia bralety...:-)

    ReplyDelete
  5. mne sukna s cersenovymi kvetmi printom aka dolce&gabbana a saty z oasap na styl Fendi, peknuckeee

    ReplyDelete
  6. Lovely items I fell in love with that green floral skirt xxx
    You are welcome to visit my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    ReplyDelete
  7. Anonymous18:29

    ...pekne su tie cipkovane saty a naramok perlovy..ostatne neoslovili..:(

    ReplyDelete
  8. Anonymous22:24

    perlový náhrdelník ako od chanela

    ReplyDelete
  9. skvele veci, ten nahrdelnik je pekny:)

    ReplyDelete
  10. Naty02:05

    tá zelená sukňa :3 :3 odkial objednávaš? :)

    ReplyDelete