Sunday, August 10, 2014

the best time is now

I never knew that before, but life is all about change. 
Some people change their hair, some style, some change jobs, some addresses and some change the others.
My Australian decision completely changed the way I look at life now.
Yeah, I will be sad, I will have doubts and tears in my eyes eventually but not now. Now is just the right time to enjoy my decision without questioning it. :)
Have an amazing weekend! :)

Nikdy predtým som to nevedela, ale naozaj platí, že život je zmena.
Niektorí ľudia menia svoje účesy (hlavne ženy pri zmene partnera :), niektorí zase štýl (aj môj sa napríklad teraz zmenil, je viac sexy a ženský:), niektorí robotu či bydlisko a iní zase menia tých druhých. 
Môj pohľad na život sa od austrálskeho rozhodnutia zmenil a vidím ho úplne inými očami.
Je jasné, že ešte budem mať nejaké tie pochybnosti, slzy v očiach či smutné pocity, ale momentálne si nimi tento pocit pokaziť nenechám. :)
Želám krásny víkend! :)











corset, earrings - H&M
skirt - Sheinside
bag - ELLE
shoes - random chinese shop
sunglasses - C&A
bruises - my stairs ;P


43 comments:

  1. Anonymous01:17

    Ale už dosť! Zuzka nefoť sa! :( Krásna si! Už sa nato nedokážem pozerať, stále ma niečím prekvapíš a som z teba paf! Tento outfit ma neskutočne potešil, je to také fresh, zbožňujem ťa! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja zbožňujem Teba za takýto milý koment :)

      Delete
  2. juuuj Zuzi, krásna sukňa super topanky aj top :) no ano a tento sexi styl sa mi na tebe velmi paci :) aaaa vcera som ťa asi videla v tescu v KE aspon myslim isla si smerom tam k tomu obchodu sportovemu uz ani neviem ako sa vola.. :D ale bola som tam obdalec s nasimi a vravim mame MAMIIIII DOLCEZUZKAAAAAAAAAAAAA JA CHCEM IST ZA NOU UROBIT SI FOTOOOOO :D no ale nechcela som byt za trapnu tak som radsej sklidnila hormony :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. čosiiiii? mala si za mnou dojsť! :) išla som pozerať kufre do Sports Directu, takže áno, bola som to ja :)

      Delete
  3. Opäť úplne prekrásny outfit!! :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  4. Krásný outfit, ale ta sukně je úplně TOP! :)

    ReplyDelete
  5. parádní outfit!

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. ten korzet je úžasný! neskutečně moc ti sluší! <3

    ReplyDelete
  7. Jsi nádherná! Celý outfit se mi moc líbí, všechno sladěné do detailů! :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous04:59

    Krasny vrsok aj sukna;) takyto styl ti sekne aj strih oblecenia....a coze take modrinky? kto ta bije? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spadla som zo schodov :)

      Delete
  9. a budeš blogovat i z australie ?

    ReplyDelete
  10. Anonymous07:49

    prosim bloguj aj keď budeš mimo SR! :(

    ReplyDelete
  11. Anonymous08:35

    fakt ani neviem ako toto okomentovať. na takú krásu asi ani nie sú slová!:)

    ReplyDelete
  12. Zuzi, ale fakt, už dosť. Môžeš si aspoň raz dať niečo na seba čo by sa nikomu nepáčilo? Prosím, už je to nuda tu vidieť stále skvelé outfity :D:D:D... ňeňe... Žartujem, si mega úžasná :* (až na tie modriny, takto chudneš? Keď si hladná radšej sa hodíš o stenu? :D)

    ReplyDelete
  13. Anonymous18:33

    Si totálne skvelá žena! Milujem tvoj blog s takými prekvapeniami, ďakujem za krásne ráno :)
    Veľmi si ma potešila, že si ráno pri káve pozriem moju DOLCEZUZKU a vidím, toto neopísateľné!
    Pevne verím, že budeš blogovať aj z Austrálie, ak by nie, bola by to veľká škoda!:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi najmilši anonymný komentár,aký som v živote dostala!Ďakujem!:)

      Delete
  14. velmi sa mi paci outfit, no az tak velmi sa mi nepaci, kde je to fotene )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemala som bohužiaľ na výber ;)

      Delete
  15. Anonymous22:33

    Zuzka ? Rozišla si sa s frajerom ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous17:30

      Myslela som si, že možno tým je spôsobená tá túžba po zmene + to, že si schudla ...

      Delete
    2. No v každom prípade je to niečo, čo si musíme vyriešiť sami dvaja a nechcem to takto verejne rozoberať, pokým to nebude na 100%.

      Delete
    3. Anonymous04:15

      Tak tu nevesaj svoje osobne problemy ked nechces aby sme to riesili...

      Delete
    4. Ahoj, ja ich nevešiam, pokiaľ viem o mojom vzťahu sa v postoch nevyjadrujem nikdy.:)

      Delete
  16. krasna, moc slusi:)

    ReplyDelete
  17. jediné čo väčšinou podľa mňa kazí dojem na tvojich fotkách je to pozadie :) vo väčšine prípadov mi to k sebe nepasuje a kazí mi to celkový dojem
    inak držím palce :) takéto zmeny sú životné a najlepšie

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak o 2 mesiace už pozadie bude lepšie, sľubujem :D

      Delete
  18. Anonymous04:22

    ahooj, môžem sa spýtať aké číslo sukne si si objednavala? už dlhšie po nej pokukujem, bežne nosím S ale tie azijske číslovanie ma občas prekvapi svojou (mini) veľkosťou :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čauko :) Tak ja bežne nosím Sko, ale teraz som si objednala Mko. Je mi ale na pase trošku veľká, ale to bude asi tým, že som dosť schudla. Ale je naozaj väčšia ako som predpokladala. :)

      Delete
    2. Anonymous04:29

      a nemohla by si mi pomocť a prezradiť koľko máš obvod pasa? :D aby som sa vedela porovnať

      Delete
    3. jasné, že prezradím, ale neviem, lebo nie som doma :) zmerám sa dnes v noci, najneskôr zajtra ráno a napíšem, ju? :)

      Delete
  19. Anonymous04:33

    supeeer, si poklad:-) veľmi mi to pomôže! ďakujem, pekný večer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, no pás mám 63 cm, takže som si fakt objednala priveľkú. (Už dlho som sa nemerala, vieš?:)

      Delete
  20. Krasnaaa si:) pekna sukna

    ReplyDelete
  21. opeknievaš. :) celé sa mi to páči, top je skvelý.

    ReplyDelete
  22. Anonymous01:48

    Si veľmi pekná a tá sukňa je nádherná

    ReplyDelete
  23. Celé nádherneeeee! Veľmi ti to pristane!

    ReplyDelete
  24. Anonymous02:18

    Zuzi,krasna suknicka,ale co tie modriny na nohach? hras futbal? :o)) pred fotenim zamaskovat makeupom ...

    ReplyDelete
  25. Anonymous06:31

    Wow krasne krasne krasne!!!

    ReplyDelete
  26. Anonymous01:32

    Krasna sukna,krasne prostredie skoda ze nemozem povedat ze krasne dievca. Okuliare na Vianoce od babicky nesklamali.. Mozno Mikulas donesie nove zee? Predavam slovo svojej spolukolegyni ktora si na teba uz brusi jazyk.Tento outfit je celkom vydareny ale tie krcovite pozy si mozes odpustit..povedzme si na rovinu niesi modelka...

    ReplyDelete