Saturday, September 06, 2014

even if we can't be together in the end I'm glad that you were a part of my life

Ok, so because many of you have asked me this question I will just make it clear.
Yes I broke up with my boyfriend. And no, Australia is not the only reason.
I think that you don't need more details. The most important thing is that I don't regret anything, this 4,5 years long relationship has given me a lot and I'm glad we are staying friends. :)
Have an amazing weekend! ;)

Keďže ste sa ma na to už viacerí pýtali, tak len uvediem veci na pravú mieru.
Áno, rozišla som sa so svojím priateľom. Nie, nie iba preto, že odchádzam do Austrálie.
Myslím, že viac do podrobností ísť nemusím, základom je, že nič neľutujem a keďže vzťah trval 4,5 roka, mnohým som si s ním prešla, tak som rada, že sa rozchádzame ako priatelia. :)
Prajem Vám krásny víkend! ;)










shorts - Calliope
shirt - C&A
bag - H&M
shoes - random chinese shop
bracelets - Front Row Shop
sunglasses - Gate


11 comments:

  1. Anonymous20:05

    tie šortky mám aj ja len v kvetovanom prevedení a milujem ich!:) kúpila som ich vo výpredaji za 8 eur :))

    ReplyDelete
  2. Anonymous20:47

    si sa zacala trosku viac sexy obliekat mozno podvedomie .. :) ale pristane ti to

    ReplyDelete
  3. Tie topánky sú priam dokonalé!

    ReplyDelete
  4. Hlavne, že si šťastná Zuzi. :) A tie šortky sú peckové. :)

    ReplyDelete
  5. super článek :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Skvelý outfit! :) A je super, že to "prežívate" tak v pohode :)
    Fashion Passion by Erika

    ReplyDelete
  7. Krásná. Ty boty jsou nádherný!

    ReplyDelete
  8. Krasny outfit... A je fajn, ze spolu vychadzate aj nadalej...
    A este by som sa chcela spytat ci budes blogovat aj ked budes v Australii?? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budem sa snažiť, aj keď asi budem mať trošku menej času na to, ale určite neprestávam! :)

      Delete
    2. Tak to sa velmi tesim, ze neprestanes.. :D

      Delete
  9. Outfit skvělý :)
    To s přítelem je mi líto, ale hlavně, že jste se rozešli jako přátele :)

    ReplyDelete