Thursday, September 04, 2014

experiences not things. stories to tell not stuff to show.

Maybe a a year ago a family vacation would be a hell no thing for me.
I came from one a couple of days ago and to be honest I enjoyed it.
Especially now when my time home is running out I cherish every memory I get to make with them.
We did so much in such a short time- explored Portorose, sunbathed in Rovinj, walked aroud Venice and biked around Umag - and all of it in only 4 days. :) 
What about you? Do you like family vacations?

Asi tak pred rokom by mi slovné spojenie rodinná dovolenka vyvolalo tak akurát husiu kožu.
Z jednej som sa vrátila pred pár dňami a musím úprimne priznať, že som si ju veľmi užila.
Najmä teraz, keď sa mi čas doma kráti, si s nimi užívam spoločne strávené chvíle, pretože si tak vytváram vlastný imaginárny súbor pekných spomienok.
Počas tejto dovolenky sa nám za veľmi krátky čas podarilo toľko veľa vecí- spoznávali sme Portorož, kúpali a opaľovali sme sa v Rovinji, hrali sme sa na turistov v Benátkach a bicyklovali v Umagu - to všetko za 4 dni. :)
A čo vy a rodinná dovolenka - aký k nej máte vzťah? 











blazer, corset - H&M
jeans - Forever 21 & DIY
bag - Secondhand
earrings - Oasap
shoes - Deichmann
sunglasses - Gucci


7 comments:

  1. Asi som stále v období, kedy vo mne rodinná dovolenka evokuje zimomriavky. Radšej nie. Radšej si vyjdem niekam s princom a nemusí to byť ani pri mori. Hoc aj len na deň. :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous23:32

    Krasny nazov clanku, len cely tvoj blog mu v podstate protireci, kedze je o... no ukazovani novych veci :) Ale prajem vela stastia pri ziskavani novych zazitkov, tie su naozaj na nezaplatenie

    ReplyDelete
  3. U mna obdobie zimomriavok nikdy nenastalo, ani ked som bola v puberte a teraz ked uz mam vlastnu rodinku uzivam si ich o to viac. :)
    Aby som nezabudla kraaasny outfit! Korzet z HM si kupovala niekedy v poslednej dobe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj :) Ďakujem! Kupovala som ho minulú jeseň :)

      Delete
  4. Uzasnej outfit, moc moc moc te chvalim, vypadas bajecne a sexy :)
    Ja jsem byla na rodinny dovoleny ted v Recku a musim rict, ze by me asi vic bavila takova akcni, jakou si popsala ty, my jsme ji meli vylozene odpocinkovou u more :) ale zas bylo skvely poznat novy misto a novy lidi.
    Dom by Dom

    ReplyDelete
  5. Ja mám rodinné dovolenky celkom rada. Keďže s rodinou trávim už málo času, rodinné dovolenky sú príležitosť ako si užiť ich prítomnosť.

    Celý outfit sa mi veľmi páči a zvlášť tie náušnice, sú krásne :)

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. Anonymous01:28

    1.anonim- taakze kde zacat. Cele zle!!1!!!11! Kabat na pohreb morcata to veru nezachranil. Ani nohavice po utoku buldoga nie su nic moc. 2 anonim -Dalsi povojnovy outfit Na svete...tie okuliare vidim vsade v kazdom tvojom outfite treba investovat na drahsie a krajsie...a nausnice ta tiez moc nezachranili...

    ReplyDelete