Tuesday, September 23, 2014

feelings

Only 12 days left.
To be honest, the euphoria from my departure is still there but new feelings has surfaced.
Definitely fear of the unknown, of not finding a job, not making it, also sadness because of me missing my family (my niece will be so big when I come back!:), friends (I'm counting on endless Skype sessions) but also excitement because I get to see new places, know new culture and meet new people (men? ;P).
Even though the weather is terrible, try to have an amazing week! ;)

Do odchodu mi zostáva už iba 12 dní.
Aby som bola úprimná, tá počiatočná eufória tam ešte stále je, ale doplnili ju aj iné pocity. Najmä strach z nepoznaného, z nenájdenia roboty, zlyhania, tiež smútok, lebo mi bude chýbať rodina (bože, moja neter bude už taká veľká, keď sa vrátim!:), priatelia (takže počítam s nekonečnými skype hovormi), ale tiež určité vzrušenie z toho, že spoznám nové miesta, kultúru, ľudí (mužov? ;P).
A aj napriek tomu, že počasie je príšerné, tak Vám prajem skvelý týždeň! ;)











top - F&F
skirt - Oasap
bag - New Yorker
shoes - Deichmann
sunglasses - C&A
earrings - Chicnova

10 comments:

  1. krásna kombinácia :) budem si musieť kúpiť rolák, pretože v poslednej dobe vidím tak krásne kombinácie s týmto kúskom :) a dúfam, že z Austrálie budeš prispievať tiež ;)

    MORE THAN FASHION

    ReplyDelete
  2. božská sukně, krásně sladěné :)

    ReplyDelete
  3. Zuzi, zasa si to dokázala. Zasa si posunula laťku o niečo vyššie. :)

    ReplyDelete
  4. Nič sa neboj :) Bude to určite super zážitok! A outfit je super, tá sukňa je perfektná! :)
    Pozývam Ťa na moju GIVEAWAY :)

    ReplyDelete
  5. Uzi si posledne dni doma a potom prajem vela vela stastia v novej krajine. Urcite to bude super :) Krasny outfit a sukna ma uzasnu farbu!

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. Držím palce, ja mám rodinu v Sydney už takmer 30 rokov, šli tam na slepo bez jazykových znalostí a zvládli to, žijú tam a pracujú. Ty to zvládneš určite a verím, že sa ti tam bude páčiť až sa ti nebude chcieť ísť preč.
    A krásna sukňa, škoda, že je už vypredaná, páči sa mi v tejto farbe aj vo vínovej a modrej.

    krasavnutri.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. Ty lolo, nedovol aby ťa strach brzdil a ovládol, všetko bude super :) uvidíš

    ReplyDelete
  8. Tá sukňa je dokonalá :) Tá farba :D Ach.

    ReplyDelete
  9. Ahoj, celkově se mi to líbí, ale příjde mi, že Tě to dělá zbytečně starou. :) Moc tomu nerozumím, ale prostě mi na Tobě sedí. :) Sukně je krásná (tu barvu miluje), ale k Tobě mi jdou jiné věci. :) I tak máš téměř všechny outfity krásně sladěné, a Tvůj blog se mi moc líbí. :)
    www.my-cutelife.blogspot.cz

    ReplyDelete