Wednesday, September 10, 2014

i like when good unexpected things happen

Best things in life are unexpected.
From small ones like going out with friends you haven't seen for a while and coming home with stomach hurting from all the laughter, winning a competition you joined a long time ago and completelly forgot about to big ones whose value will be clear in the future. :)
Wish you all a lot of these unplanned pleasant things! ;)


Tie najlepšie veci v živote prichádzajú neplánovane a nečakane.

Od drobností, akými je neplánovaný večer s kamarátmi, s ktorými ste sa nevideli dlho predlho, pričom dopadne tak, že Vás brucho od smiechu bolí ešte celý ďalší deň, mail od tímu Goral vodky, že vyhrávam 77 eur na nákup v Reserved (aj keď som úplne zabudla na to, že som sa do nejakej súťaže vôbec prihlasovala :D) až po tie väčšie, ktorých skutočná hodnota sa ukáže až v budúcnosti. :)
Prajem Vám takýchto neplánovaných skvelých vecí čo najviac! ;)









corset - H&M
shorts - Secondhand
kimono - Sheinside
shoes - F&F
bag - Oasap
sunglasses - C&A


11 comments:

  1. Zuzka outfit je skvely... Mne sa trosku nepaci ta kabelka ale tebe sa hodi... A tie topanky wau..
    A odkial mas tie kratasky.. :D

    ReplyDelete
  2. Woooow, zamilovávám se do tvého blogu a stylu čím dál víc <3
    www.dombydom.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Blahozelam k vyhre! :) a vzyeráš super! :)
    Fashion Passion by Erika

    ReplyDelete
  4. Velky palec hore za tento outfit! Sexi!!!

    ReplyDelete
  5. Mega krásna. Veľmi ti to pristane. To kimono máš previazané opaskom? Možno ja by som ho nechala voľne lietať. ale ináč, TIP TOP. :)

    ReplyDelete
  6. Wow veľmi pekný a sexi outfit. Super to vyzerá:) Kabelka je pekná a celkovo fotky sa mi moc páčia.

    http://blondava-potvora.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. to kimono sa mi k tomu nehodí, takže bez toho je to za mňa na 1! :)

    ReplyDelete
  8. Tie kraťasky sú prekrásne! <3 Samozrejme blahoželám k výhre :))

    ReplyDelete
  9. Krásný outfit. :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous01:21

    1 anonym:Zuzka,tu ciernu zaclonu po babke si si mohla odpustit. Keby to babka videla,nebola by rada. Osobne by som zvolila ine topanky, vyzeraju ako tehly.. Ste zateplovali? 2 anonym takze na tomto outfite mi vadi ta zaclona ako uz kolegynka spomenula a dalej ta kabelka k tomu vobec nejde a pchas ju ku kazdemu outfitu,to ako v second hande nieje ina?

    ReplyDelete