Sunday, September 28, 2014

open

I still can't believe I have only a week left.
It just still doesn't feel real.
Like... I am leaving all this behind. On one side it feels exciting but on the other very scary.
I know that I will maybe change my mind but right now I feel like I am at a stage of my life when I want to live abroad, away from Slovakia. Nothing is definite, maybe in the future I will come back but right now I feel like all my options are so open that even if Australia will not work out I will choose another country. ;)
Have a great weekend! :)

Stále nemôžem uveriť tomu, že mi zostáva len týždeň.
Ešte si to naplno neuvedomujem, možno keď budem stáť pred zbaleným kufrom a bude ma čakať posledná noc v mojej posteli, tak ma to chytí.
Celý život tu jednoducho nechávam tak a síce na jednej strane je to naozaj vzrušujúci pocit, ale na tej druhej aj veľmi strašidelný.
Viem, že možno ešte zmením názor, ale momentálne som v takej životnej fáze, že na Slovensku nechcem zostať, chcem žiť v zahraničí. Nič nie je definitívne, možno sa v budúcnosti vrátim, ale teraz mám pocit, že moje možnosti sú natoľko otvorené, že aj keby Austrália nevyšla, tak si len zvolím inú ďalšiu krajinu. ;)
Prajem Vám krásny víkend! :)











skirt - F&F
bag - Mango
bralet - Front Row Shop
shoes - Deichmann
jacket - H&M
necklace - vintage


14 comments:

  1. Krásný outfit a ten bralet se mi moc líbí, má zajímavý střih :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    ReplyDelete
  2. Zuzi, nech budeš kdekoľvek ťa tvoje srdiečko zavedie, prosím ťa, nezabudni na nás a neprestaň blogovať. Veľmi by si nám totiž chýbala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, ďakujem! Asi jeden z najmilších komentárov, aký som kedy dostala :)

      Delete
  3. Zuzka,tento post ti fakt vysiel...v poslednej dobe si fest opeknela...prajem ti,aby si nasla svoje stastie,kdekolvek to uz bude 😉😊 a tesim na tie brutalne outfity a fotecky...Australia priprav sa prichadza nasa Dolcezuzka 🍬🍭🍰👩

    ReplyDelete
  4. v australii uz nebudes nosit silonky tam je na ne teplo ze???

    ReplyDelete
  5. Krásný outfit! Jsem hrozně zvědavá na ten tvůj život v Austrálii, doufám, že budeš s blogem pokračovat a informovat nás o všem <3
    Dom by Dom

    ReplyDelete
  6. Krasny outfit Zuzi, prajem ti vela stastia v Australii, urcite pis a ked prides, rada ta opat uvidim :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous22:32

    Zuzi keď už budeš v tej Austrálii nezabudni na nás a na mňa bloguj ďalej.PROSÍM. A inak chcem ti povedať že si zase pekne oblečená.

    Vanesa.

    ReplyDelete
  8. Anonymous18:17

    ten outfit je v podstate pekný a niet mu veľmi čo vytknúť, akurát to, že nie si typ, ktorý znesie toľko čiernej...

    ReplyDelete
  9. Anonymous06:16

    Zuzka, mohla by som sa ťa opýtať či máš nejaké skúsenosti so stránkou dresslily ?? Ak áno či si nemala nejaké problémy s doručením alebo s kvalitou vecí? Chcela by som si totiž objednať nejaké veci ale čítala som veľa negatívnych komentárov o tom že dané veci buď neprišli alebo boli veľmi nekvalitné. Ďakujem

    ReplyDelete
  10. Anonymous06:27

    Krásny outfit :)

    ReplyDelete
  11. Krásné botky!!
    Ať už budeš kdekoli ve světě, přeji ti hodně štěstí a splněné sny :))

    ReplyDelete
  12. Zuzi, tohle je krásné. :) V minulém outfitu ses mi moc nelíbila, ale tady vypadáš skvěle. :) Přeji Ti kdekoli ve světě spoustu úspěchů, nové zkušenosti a třeba i spoustu nového oblečení. :)
    www.my-cutelife.blogspot.cz

    ReplyDelete