Wednesday, September 17, 2014

packing

I have to admit, packing for at least 8 months into 30 kg luggage is very challenging.
Thank god the weather in Australia will be warm. Timi said: "just pack the basic stuff", but it's me so I will throw some corset, chiffon or lace in it. ;)
I have been packing for some time now, but the content of my luggage is always changing - it depends on my actual mood or on me getting sick of some pieces I have packed longer ago. :D
Please keep your fingers crossed for me - I want to handle this in full mental health. :D

(P.S.: Sorry, my dress is kinda wrinkled - I was running errands in it whole day. :)

Musím sa Vám priznať, balenie je pre mňa veľká výzva.
Ako sa na minimálne osem mesiacov mám preboha vtrepať do 30 kíl?
Výhoda je teplé počasie, do ktorého prídem a budem sa riadiť radou Timi: "hlavne basic kúsky". :)
Ale to by som nebola ja, keby som do toho nehodila niečo šifónové, niečo čipkované a hlavne nejaký ten korzet. ;)
Do kufra sa takto balím už asi pár týždňov, ale jeho obsah sa neustále mení v súvislosti s mojou momentálnou náladou, poprípade otrávenosťou niektorými kúskami, ktoré som si zabalila na začiatku. :D
Tak mi prosím držte prsty, nech to prežijem v plnom psychickom zdraví. :D

(P.S.: Prepáčte trošku pokrčenosť šiat, behala som v nich totiž celý deň. :)










dress - Dresslily
bag - Oasap
shorts - Oasap
jacket, rings - H&M
shoes - ebay
sunglasses - C&A




19 comments:

  1. To balenie Ti nezávidím, ja sa horkoťažko zbalím na týždeň, lebo "čo keď budem toto potrebovať" a "čo keď to nebudem mať s čím zladiť", ale Ty si tam zase určite nakúpiš plno vecí, to balenie domov bude horšie :D :) Držím palce :)
    Fashion Passion by Erika

    ReplyDelete
  2. krása :) veľmi sa mi páči na tebe to jemné opálenie :) a samozrejme aj celý outfit! ♥

    MORE THAN FASHION

    ReplyDelete
  3. dneska se ti povedlo perfektně sladit barvy! ta černá tu nádhernou modrou ještě zvýrazňuje :)

    ReplyDelete
  4. Zuzanka, no klobúk dole. Si krásna nádherná a veľmi ti to pristane. Tie topánky sú top :). A s balením si nerob starosti. Priznaj si, že aj keď budeš v Austrálii, tvoja nákupná maniackosť ťa neopustí a fakt by som sa radila Timinov radou a zbalila len to najzákladnejšie. :)

    ReplyDelete
  5. krásný outfit :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Paci sa mi kombinacia modrej a ciernej a ty si to pekne zladila. To balenie teda nezavidim, neznasam balenie :D Kabelka je krasna.

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. jéj, super outfit, hlavne sa mi páči kabelka a čižmičky :)

    http://beautiful-savage.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. Zuzkaaa, to vážne neprídeš domov počas tých 8 mesiacov? Fuuuu, ja som prišla po troch mesiacoch späť do KE na intrák a každú chvíľu mám chuť utekať domov k našim. Máš môj obdiv :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous16:27

    Chápem, že ak si doteraz príliš necestovala, tak to balenie môže byť problém. Ale pravidlo je, že či ideš na tri týždne alebo na pol roka či rok, zloženie kufra by malo byť približne rovnaké. Možno je to ten správny podnet a moment pre výmenu kvality za kvantitu. Rozumiem, že ako módna blogerka potrebuješ šatník pravidelne obmieňať, ale ak chceš skutočne cestovať a objem svojho kufra/tašky znižovať, je dobré spoliehať sa, ako Timea povedala, pár základných kúskov, kvalitných a radšej drahších, ktoré mnoho vydržia a nesklamú ťa. V ideálnom prípade sú z nekrčivého materiálu a dajú sa jednoducho prať v práčke :) Vždy sa to dá osviežiť ľahkým doplnkom/šperkom, ale až keď začne žiť človek z kufra, v podstate zistí, koľko vecí má v šatníku absolútne zbytočne. Vieš sa pozrieť na svoj šatník a povedať si koľko krát si mala ktorú vec na sebe? Tak baľ tie, ktoré naozaj nosíš pravidelne, často a rada. A hlavne: preboha len sa nedeprimuj rozloženým kufrom tri týždne, to je časovo aj nervovo úplne neefektívne. Skús si všetko, čo potrebuješ, spísať, potom daj tie veci na posteľ, triezvo sa na ne pozri a vyhoď tie, ktoré sú dvojmo/nepotrebuješ, atď. 30 kíl je úplne v pohode do krajiny akou je Austrália, neboj sa, horšie to bude cestou späť keď zistíš, koľko somarín človek za rok stihne pozbierať a ani nevie ako ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Máš úplnú pravdu.:) Budem asi postupovať podľa Tvojich rád.:) U mňa to nie je na nervy, skôr sa tým viac teším, čím viac ten kufor vidím.:)

      Delete
    2. Anonymous22:48

      Prosím baby spamätajte sa...neriešte kombinácie oblečenia na polroka alebo systém balenia do kufra !!! Ľudia sa pripravujú pomaly na svetovú vojnu,topia sa v chudobe a pod..Ja viem možno to tu nepatrí ale predsa.. je dôležité keď odchádzaš aby si bola spokojná a slobodná a nie čo tam budeš nosiť. Prajem ti pekný čas v austrálii..no prepáč boli tu zmysluplnejšie články Zuzi..:-/

      Delete
  10. Myslím, že horšie ako balenie je vybalovanie po návrate domov...

    Držím prsty! ;)

    ReplyDelete
  11. nohavice sú poistka, keby zafúkal vietor? :))

    3znitry.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Anonymous19:22

    preco su pod tymi satami kratasy? nie je to dlsi top z ktoreho by ti trcal zadok, takze?mas krasne opalene nohy,drzim ti v australii prsty, neviem ci si vravela uz co tam budes robit, ci studovat,pracovat alebo iba zbierat zivotne skusenosti, ale kazdopadne by som ti chcela povedat, ze odkedy to spominas tak aj ja zacinam uvazovat, ze by som sla niekam do sveta, tiez som po skole a s pracou na slovensku pre absolventov to vsetci dobre vieme ako vyzera. takze este raz vela stastia zuzka.
    a co sa tyka balenia, ja som zufala vzdy ked sa mam zbalit co i len na vikend. lebo z duse neznasam planovat s ico si obleciem dopredu, lebo sa obliekam podla nalady.
    Alica:)

    ReplyDelete
  13. Anonymous23:21

    You made my day. You are beautiful

    ReplyDelete
  14. Excellent !!!
    Take part in the giveaway on my blog !!
    You have everything to win ansy ...;)

    http://defishencia.blogspot.ru/2014/09/oasap-giveaway.html

    ReplyDelete
  15. Anonymous23:20

    Zuzi, šaty nie sú až také dôležité...mne sa raz stratil celý kufor, na dovolenke som nemala nič a prežila som.

    ReplyDelete
  16. Anonymous00:12

    z kade máš chanel obal na iphone

    ReplyDelete
  17. Anonymous00:20

    zuzi našla som na facebooku makronkove penaženky z kade

    ReplyDelete