Wednesday, September 03, 2014

Venice

The only thing I dislike about Venice is the number of tourists. You seriously need a lot of patience to go there (mostly because I secretly want to punch slow walking people in their heads :D).
But on the other hand, Venice is perfect for romantic vacation with mr. right, holding hands, walking, enjoying every single part of it (I seriously haven't found a spot that didn't look amazing).
But this time mr. right was replaced by my sis and my brother in law so I got to know its gastronomic side with sweet cakes, salty little appetizers and I finally drank Aperol Spritz (I know, I'm from the stone age :D). Okay, three of them. :D And just add Italian guys checking you out from head to toe and you have a great Italian atmosphere.
What about you? Have you ever been there and what do you think?

Benátky mám naozaj rada. Pokiaľ si odmyslím tisícky turistov a obrním sa pevnými nervami (lebo ja mám vždy strašnú chuť trieskať pomaly kráčajúcich ľudí do hlavy :D).
Úplne perfektné na romantickú dovolenku s pánom P, držať sa za ruky, kráčať historickými uličkami, vychutnávať ich každý kút, pretože ja som tam zatiaľ nenašla miesto, ktoré by sa mi nepáčilo.
Tentoraz pána P nahradila sestra so švagrom, vďaka čomu som zase spoznala ich gastronomickú časť, teda sladké dobroty, maličké slané chuťovky a konečne som si dala aj Aperol Spritz (áno, som za opicami, ešte som ho nemala :D). Vlastne tri. :D A pridajme si ešte Talianov, obzerajúcich si Vás od hlavy až po päty a máte tú správnu taliansku atmosféru.
Už ste v nich boli? Aký je Váš názor?













shirt (gift from Timbo) - H&M
shorts, rings - H&M
bag - random shop in Italy
sandals - New Yorker
sunglasses - C&A

14 comments:

  1. Krásne fotky Zuzka a s tým outfitom tam pasuješ, akoby to bol tvoj rodný kraj. :) (y)

    ReplyDelete
  2. tiež píšem o Benátkach, budem rada, ak navštíviš náš blog: http://3znitry.blogspot.sk/2014/09/benatky.html :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous03:58

    Wau....

    ReplyDelete
  4. Anonymous03:59

    Na tento OOTD jsem se moc těšila. Zuzi zase perfektní!

    ReplyDelete
  5. Nádherný romantický outfit :)

    http://beautiful-savage.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Prekrásne prostredie a ešte krajší outfit. Ja sa do Benátok chystám tento týždeň a už sa neviem dočkať! :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  7. Moc ti to sluší! Máš pravdu, že Benátky mají svou skvělou atmosféru, i když mému srdci je nejblíž Řím :).

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Anonymous18:56

    hodis sa tam, do toho prostredia. vyzera to nadherne.
    a bodaj by si ta neobzerali ked si skoro polonaha ;PP..:)
    alica

    ReplyDelete
  9. Anonymous19:13

    ja mám bohužiaľ na Benátky len tie najhoršie spomienky...celé poobedie nám lialo, zmokli sme do nitky a nemali sme sa ani kam schovať pred prietržou mračien :-( a ešte ma od ďalšej návštevy odradili otrasné toalety - verejné, najhoršie aké som kde videla a ešte za ne pýtajú aj euro...

    ReplyDelete
  10. Anonymous21:25

    Aj ja som bola v Benatkach je tam strasny smrad ...

    ReplyDelete
  11. tak dokonalo si bola oblečená :3

    ReplyDelete
  12. ti turisti boli v benatkach dost neuonsni, strasne mi to tam vsetko liezlo na nervy..ale mesto velmi pekne, to ano:) ja mam v taliansku rada skor take mensie mestecka, v ktorych nie su turisti iba domaci, to ma fakt caro:
    )

    ReplyDelete
  13. Zatiaľ som tam nebola. Ale ty vyzeráš absolútne fantasticky. Veľmi ti to pristane a vyzeráš ako by si tam patrila. :)

    ReplyDelete