Friday, October 31, 2014

change

It's unbelievable but Sydney changed me so far. :)
I think in positive way because I tend to focus on little things that make life prettier more than on the negatives.
To give you an example. I came to one meeting almost 2 hours earlier. If I were home I would be swearing like crazy. Here I started to walk through the streets and found the most amazing spots.
One day was just terrible. I overslept, got lost, lost my Opal card, missed 3 buses and met a psycho landlord. Home I would be crying from all the nerves. Here I laughed about it like crazy.
Have an amazing weekend!

Je neuveriteľné, ako veľmi ma Sydney mení. :)
Myslím, že k lepšiemu. Vidím veci inak, pozitívnejšie. :)
Zameriavam sa na malé veci, ktoré robia svet krajším a nevnímam tie negatívne.
Tak napríklad. Na jedno stretko som prišla takmer o 2 hodiny skôr, ako som mala. Doma by som nadávala. Tu so sa začala túlať ulicami a objavila neskutočné zákutia.
Jeden deň som už myslela, že ma naozaj porazí, keď som v daný deň stihla zaspať na inšpekciu bytu, stratiť sa, zmeškať 3 busy, stratiť Opal kartu a z landlorda na jednom z bytov sa vykľul neskutočný psychoš. Doma by som v daný deň už asi od nervov plakala, tu sa na tom už len smejem.
Prajem Vám krásny víkend!










skirt - Sheinside
kimono - Sheinside
corset, bracelet - H&M
bag - F&F
shoes - CCC
sunglasses - C&A






7 comments:

  1. Sydney ti pristane :)

    ReplyDelete
  2. to kimono je krásne a je super, že sa tam v Austrálii cítiš tak dobre, želám ti to! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. To je super, že ťa to tak mení ... k lepšiemu :)))
    Fashion Passion by Erika

    ReplyDelete
  4. Ja by som nadávala asi tak či tak pri niektorých situáciách :) Závidím že nemusíš mať momentálne navrstvených milión svetrov aby si nezamrzla ako my na Slovensku :)

    Some people want...fashion!

    ReplyDelete
  5. Pristane ti to Zuzi !

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. Anonymous17:43

    Sorry ale mala by si nieco robit so svojimi nohami,na kazdej fotke vyzeraju hrozne,znicene..cele zle..
    Ber to ako radu,nie kritiku,inac ostatne super :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, už robím - makám na sebe :) Ale s modrinami nič nenarobím, tie sa mi robia veľmi rýchlo :/

      Delete