Thursday, October 23, 2014

new beginnings

So, I'm in a new relationship.
Probably no surprise to anyone.:)
But unexpected things happen and that's how it's supposed to be. 
The main goal in life is to be happy and to try to reach it. 
So I hope I'm on the right path. ;)

No, tak som začala nový vzťah.
Asi to pre nikoho nie je žiadne prekvapenie.:)
Ale nečakané veci sa v živote stávajú a tak to má jednoducho byť.
Základný cieľ v živote je byť šťastná/ý a snažiť sa ho živote dosiahnuť.
Tak dúfam, že som na správnej ceste. ;)












sweatshirt - Oasap
skirt - Oasap
sandals - Kmart
sunglasses - Gate
bag - Sheinside
bracelet - Front Row Shop

12 comments:

  1. Anonymous01:17

    aký novy vztah? akoze mas uz noveho priatela? :)

    ReplyDelete
  2. Tá Austrália na teba veľmi dobre pôsobí. Zdá sa mi to, alebo ozaj publikuješ častejšie ako keď si bola doma? :) Veľmi dobre, Zuzi. Len tak ďalej.

    ReplyDelete
  3. Krásny oufit!!:) a nech to vydrží :))
    Fashion Passion by Erika

    ReplyDelete
  4. držím ti veľmi palce!! :) a si prekrásna.

    ReplyDelete
  5. Svedci ti to. Zda si mi to, alebo si ostrihana?

    ReplyDelete
  6. Pekny outfit a hlavne ti to prajem :) Naozaj ma na teba ten odchod zrejme blahodarne ucinky :)

    Blonďavá Potvora

    ReplyDelete
  7. Anonymous03:37

    Nejak rychlo len teraz si odletela a uz si si nabalila aj australcana :D ale vela stastia ti prajem nech si stastna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous02:40

      moslima...

      Delete
    2. Austrálčana áno, arabského pôvodu áno, ale moslim nie je :)

      Delete
  8. Anonymous21:35

    fuha, nič proti, ale obdivujem ženy, ktoré skáču zo vzťahu do vzťahu...ja by som to nedokázala, ale tak zrejme potrebuješ v ďalekom svete nejakú oporu, tak si to vyriešila takto...

    ReplyDelete
  9. Anonymous08:02

    drž sa, Zuzi!

    ReplyDelete