Sunday, October 05, 2014

travel is rebellion in its purest form

This is probably the last post from Slovakia, because I'm leaving on Monday. Outfit I have on is my travel outfit, so no heels after a long time. :) Because I hate flying (btw, my longest flight is almost 14 hours long) the most important thing for me is to feel comfortable and relaxed (thank god they serve alcohol :D).
I have no idea how I managed to do that but I have packed all my clothes and even some Tatratea and my suitcase is still lighter than 30 kilograms. I seriously hope that guys that handle luggage on the airport won't break the bottle with their "sensitive"  handling. :D
Many of you wrote me that you want me to continue with blogging in Sydney - I have never thought about stopping so I will do everything to make it work. :)
If not on blog, there will be something on facebook or instagram for sure. ;)

P.S.: Thank you all for following me - you make me really happy. ;)

Toto je asi posledný post zo Slovenska, vzhľadom na to, že v pondelok večer už letím. :) Na fotkách mám na sebe môj travel outfit, pri ktorom ide hlavne o pohodlnosť, takže po dlhej dobe som bez podpätkov. Keďže neznášam lietanie a čakajú ma dva dosť dlhé lety (ten najdlhší bude mať skoro 14 hodín), tak mi naozaj ide len o to, aby som sa cítila čo najviac uvoľnene (v čom mi určite bude pomáhať aj nejaký ten tvrdší alkohol na palube :D).
Ani neviem ako sa mi to podarilo, ale vtrepala som sa do 30 kíl aj vrátane Tatranského čaju. A keďže prestupujem iba raz v Dubaji, tak dúfam, že sa mi pri tom "citlivom" narábaní s kuframi nerozbije. :D
Mnohí ste ma veľmi potešili tým, že chcete, aby som v blogovaní pokračovala aj v Sydney - nikdy som nerozmýšľala nad tým, že by som prestala, takže budem robiť všetko preto, aby blog fungoval naďalej. Možno na začiatku bude menšia pauza, kým sa zorientujem, vybavím všetko potrebné a hlavne nájdem fotografa (najlepšie sexy fotografa:D), ale blog pokračuje naďalej. ;)
Pokiaľ sa nič neobjaví na blogu, tak na facebooku alebo instagrame určite. ;)

P.S.: Ďakujem, že ma sledujete, robíte mi tým veľkú radosť. ;)









kimono - Second hand
jeans - F&F & DIY
bag - Oasap
shoes - Dunlop
sunglasses - SIX
clear plastic bracelets - Tally Weijl
gold bracelets - House & H&M



13 comments:

  1. Zuzi, drzim ti palce :)

    ReplyDelete
  2. Ja by som si možno obula iné topánky, ale to len preto, že tenisky veľmi nemusím. Ale ináč, nádhera Zuzi. Krásna si. :)

    ReplyDelete
  3. Velmi ti to slusi :)) Sydney?? Uau, drzim palce? Na kolko ides? A za pracou ci studovat ci oboje? :)
    Peacock & Pineapples

    ReplyDelete
  4. milujem tú tvoju kabelku a kimono :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Držím palce, šťastnou cestu a těším se na další posty z druhého konce světa! :)

    ReplyDelete
  6. Držím ti palce ať dobře doletíš a ať se ti tam líbí. :-)

    Jinak nemůžu si pomoc, ale strašně moc mi připomínáš Jaime King! :-)

    ReplyDelete
  7. Šťastnú cestu prajem a tiež aby sa ti tam darilo. Obdivujem ťa, že si sa na to dala sama. Ja by som si asi netrúfla.
    Outfit sa mi moc páči! :)

    Blonďavá Potvora

    ReplyDelete
  8. Kombinace těch kalhot, kabelky a bot mě naprosto dostala <3 dokonalý!
    Měj se tam moc krásně, a ať se hned od začátku vše daří :)
    www.dombydom.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Anonymous22:46

    roztrhané nohavice, akékoľvek, nie sú vkusné...a roztrhané takýmto spôsobom ani nehovorím...škoda no, inak by to bol pekný outfit...

    ReplyDelete
  10. Takéto pohodlné outfity mám veľmi rada :-) prajem šťastný let a teším sa na prvý post z Austrálie :-)

    ReplyDelete
  11. jeden z tvojich naj outfitov:)

    ReplyDelete
  12. Zuzi drž sa tam za veľkou mlákou! :) snáď neprestaneš písať (teším sa na nove posts zo Sydney) !!

    http://majkatok.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. super outfit Zuzi ;) hlavne tenisky+kabelka, raritka vidiet ta v nohaviciach :D

    ReplyDelete