Monday, November 10, 2014

good things come to those who wait

A lot has changed since the last post.
I have handed out another million resumes, attended the weirdest job interview ever, worked as a waitress on Melbourne cup, tried working as a waitress in one amazing cafe and at the end got my dream job - I will be working for David Jones. ;)
I'm starting in a week and I finally understand that good things come to those who wait. :)
Have an amazing wek! :)

Od posledného postu sa toho veľa zmenilo. :)
Rozdala som ďalších milión životopisov, zúčastnila som sa asi toho najdivnejšieho pohovoru v dejinách ľudstva, bola robiť catering na Melbourne cupe, vyskúšala som si už aj robiť v jednej perferktnej kaviarni a nakoniec som dostala svoj dream job - budem pracovať pre David Jones. ;)
Začínam už o týždeň, takže sa mi potvrdilo, že na dobré sa oplatí čakať. :)
Prajem Vám krásny týždeň! :)










shoes, earrings - Primark
bag - Parfois
sunglasses - C&A



6 comments:

  1. Jeeej Zuzi, tak to sa teším aj za teba moja. Snáď ti to nebude zaberať toľko času, že na nás zanevrieš. :)

    ReplyDelete
  2. Nádherné šaty a fotky celkově <3
    Dom by Dom

    ReplyDelete
  3. zaujímavé šaty.

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:42

    O akú robotu sa konkrétne jedná? :)
    Či je to tajnééé? :P

    ReplyDelete
  5. čo je to david jones a čo tam budeš robiť?:)

    ReplyDelete