Saturday, November 15, 2014

in love with Australia

As you all know I fell in love with Australia straight away.
I can't really explain why, when you experience it you just know.
Yeah, it's really expensive, there are cocroaches (I'm slowly getting used to them because I see them every morning :D) and seaguls everywhere (they are incredibly mean- once when we went out drinking they tried to snach my sandwich out of my hand :D) but that is nothing compared to everything else. :)
People are more relaxed and helpful (when they see that you have no idea where you are, they always try to help:), the weather at this time is just amazing, there are sweets everywhere (you know what "dolce" iny the name of my blog stands for :D), beaches are breathtaking and since I came I haven't found a spot in Sydney that doesn't look beautiful.
Btw, I know it's random but thank you for following me even though I moved to the furthest place ever. ;D

Ako všetci už viete, tak do Austrálie som sa zaľúbila od prvého momentu. :)
Neviem vysvetliť prečo, jednoducho treba zažiť. :)
Áno, má svoje negatíva, ako to, že je naozaj drahá, že šváby sú naozaj všade (pomaličky si už na nich zvykám, pretože sa s nimi stretávam každé ráno :D), rovnako ako čajky (oh bože, tak hnusné stvorenia ste ešte nestretli, keď sme raz šli vonku na drinky, tak sa mi pokúšali ukradnúť sendvič priamo z mojej ruky :D), ale to je nič oproti všetkým ostatným pozitívam :)
Ľudia sú tu viac "v pohode", vedia ako relaxovať a aj pomôcť (najmä v prípade, keď stojíte na ulici s Google Maps v telefóne ako puk :D), počasie je v tomto ročnom období skvelé, sladkosti nájdete na každom rohu (keďže môj názov blogu začína na "dolce", tak viete, že je to pre mňa podstatné :D), pláže sú prenádherné a v Sydney som zatiaľ nenašla miesto, ktoré by bolo škaredé.
A viem, že random, ale ďakujem, že ma sledujete aj napriek tomu, že som sa presťahovala asi na najvzdialenejšie miesto od Slovenska. :D













bralet, shoes - Kmart
skirt - Target
bag - F&F
earrings - Chicnova
sunglasses - Gucci

8 comments:

  1. kašlala by som celé čajky a šváby, ale austráliu by som teda fakt zažiť chcela!
    držím palce a sendviče nedaj! :)

    ReplyDelete
  2. Super outfit a musím ti říct, že se vždy těším na každý další nový článek :))
    Dom by Dom

    ReplyDelete
  3. Anonymous20:11

    To je super ze sa tam mas super ale preco neukazes svojim followerom nieco viac ako len naucene (uz trochu obkukane a trapne) pozy a outfity? Myslim ze kazdy si moze otvorit google a pozerat obrazky zo Sydney alebo celkovo Australie, ale ty si tam tak sa podel o "svoj vlasny pohlad" na toto miesto... Skus zobrat sama fotak do ruk a spravit fotodiary... Ved tieto suburbs kde sa davas fotit by kludne mohli byt aj v Bratislave :D zatial davam australskym postom palce dole!

    ReplyDelete
  4. Musi to tam byt uzasne, Australia je skvela krajina :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Very nice outfit! Love the way you accessorized it with those pretty earrings and golden bag :)

    ReplyDelete
  6. Ahoj Zuzi, ziaris a som rada, ze si stastna a spokojna :) Ako uz vyssie anonymka trosku "rude" a neohrabanym sposobom navrhla, aj ja by som uvitala, ak by si spravila Instagram-like diary. Fotky co bezne robis, co si mala na obed, mozno aj video ako sa mas, videa mi velmi chybaju :) Drz sa a uzivaj!

    ReplyDelete
  7. Pripajam sa, trosku okolia by to chcelo odfotit, nefot len seba!:) (v dobrom navrhujem, sledujem ta rada:)

    ReplyDelete