Thursday, November 06, 2014

update

I'm sorry. I know I don't post as much on facebook or blog right now but to be honest I am really busy and have minimum time for blog.
Recent update:
I have moved to a new appartment - great one, big, new, full of light, on 9th floor, relatively cheap, in a good area, has its own spa, gym and pools included in rent so after a stressful month full of going through really bad appartments finally a light at the end of the tunnel. :D
I also have a new roommate - equally great - she buys me cookies just randomly, shoots photos of me for blog and likes to drink white wine - perfect combo. ;)
I have started to eat more regularly in smaller portions and I aslo started to work out - I really needed to with all those cookies, muffins, peanut butter, sandwiches and sushi I have been eating and who wouldn't work out with a gym just a couple of meters away? 
I still don't have a stable job - I have handed out like 90 resumes already so it's kinda stressful, but I will wait till the end of this week and then I will have a backup plan. :)
And what keeps u busy recently? 


Viem, že som na facebooku a blogu naozaj málo aktívna, ale vďaka momentálnej zaneprázdnenosti mi na to naozaj zostáva iba minimum času, tak mi prepáčte. :)
Momentálny update:
Bývam v novom byte - skvelý, nový, svetlý, na 9. poschodí, priestranný, pomerne lacný, v dobrej oblasti, má vlastné spa, bazény a fitko v cene, takže po neskutočnom strese a nervoch konečne dobrá správa. :)
Mám tiež novú spolubývajúcu - rovnako skvelú - kupuje mi cookies len tak, fotí ma na blog a má rada biele víno, takže som to vyhrala. :)
Začala som jesť pravidelnejšie a menej a rovnako som začala aj cvičiť - no pri tých cookies, muffinoch, arašídovom masle, sendvičoch a sushi už to naozaj bolo potrebné a kto by necvičil, keď má vlastné fitko len zopár metrov?
Prácu ešte stále nemám, iba také príležitostné roboty - keďže som už rozdala asi 90 životopisov, tak je to trošku stresujúce, ale ešte čakám do konca týždňa, potom mám jeden záložný plán. ;)
A čo momentálne zamestnáva Vás? ;)











corset, rings - H&M
skirt - Kmart
jacket - Sheinside
bag - Nina Ricci
shoes - Oasap
sunglasses - Gate
earrings - Oasap




7 comments:

  1. Zuzi!! Uzivajte si krasny byt a krasne pocasie :* Aaa, vsetky tie cookies a pastries etc :D A pozrite FB spravu, co som vam poslala!! ;)

    ReplyDelete
  2. Anonymous23:20

    Ta anglictina trha oci, Zuzi prihlas sa tam do nejakeho kurzu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty musis zartovat/zavidiet, kedze ja som z Kanady a tym padom viem toto posudit pvela lepsie ako Ty a Zuzka ma anglictinu na velmi vysokej urovni. Nepreklada otrocky slovo po slove, pouziva spravne zvraty a znie native. Takze tak.

      Delete
    2. Anonymous00:04

      Neviem, mne sa tiež tá AJ veľmi nezdá...Zuzi, zabudla si si obliecť vrchný diel oblečenia?! Na mňa to bohužiaľ pôsobí strašne lacno, škoda, no :-( Postavu máš dobrú, ale toto nie je to pravé orechové!

      Delete
  3. Krásny outfit :) A závidím ti ten život tam :)
    MORE THAN FASHION

    ReplyDelete
  4. Uzasny outfit, tie cervene detaily milujem! :)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Nádherné si Zuzi. Veľmi ti to pristane a držím ti prsty nech máš rýchlo prácu aby si nás mohla zahŕňať článkami a outfitmi z Austrálie. :)

    ReplyDelete