Friday, December 12, 2014

changes

So I'm officially 25.
This year has brought so many changes so far.
Master's degree (that took a while to be honest).
Baby niece (she is the reason I LOVE babies now:).
Moving to Australia.
New relationship (really worth it:).
New appartment, job, school, friends... just new beginnings. ;) 
What are your worst and best memories of the year 2014? :)

Takže mám oficiálne 25.
Keď si zrekapitulujem posledný rok, tak bol naozaj plný zmien.
Už som konečne "otitulovaná" (aj keď to teda trvalo pekelne dlho).
Mám malú neterku (vďaka ktorej mám konečne rada deti:).
Sťahovanie do Austrálie.
Nový vzťah (ktorý naozaj stojí za to ;).
Nový byt, práca, škola, kamaráti... jednoducho nové začiatky. :)
Aké sú Vaše najlepšie a najhoršie spomienky na rok 2014?















top - Kmart
skirt - Target
flats - Gate
jacket . Sheinside
bracelets - Front Row Shop, House

11 comments:

  1. je super, že ti teraz veci takto vychádzajú :) outfit je veľmi pekný :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. 1.Všetko najlepšie!!! :) Držaj sa :)
    2.Rok 2014 bol pre mňa úplne najviac úžasný doposiaľ - momentálne mám totálne šťastné obdobie! (a tiež nový vzťah, ktorý je dokonalý:)
    3.Ja vlastne na rok 2014 ani nemám zlé spomienky, alebo je tých dobrých toľko, že na zlé si nepamätám.

    (Add - potešila by som sa nejakému videu :)

    ReplyDelete
  3. skvelé fotky, normálne som sa musela zamyslieť, čo sa mi také zásadné podarilo. a vlastne, spravila som štátnice z angliny a za úspech považujem aj to, že som väčšinu dni bola šťastná. :)

    ReplyDelete
  4. Krasne :) Hlavne ze si stastna, nie? Ja: statnice, druhe auto, ale byvanie stale v trojizbaku so svagrovcami... Takze takto by som zhodnotila moj rok narychlo :D

    ReplyDelete
  5. Gorgeous you look simply fab!!!!! Love your style as always xxxx That skirt looks lovely !!!
    You are welcome to check out my new post <3
    http://www.mlleepaulette.com/index.php?r=site/post&id=59

    ReplyDelete
  6. Za dva dny mi je pětadvacet a nějak se na to netěším... i když větší fiasko byla oslava 24. narozenin, kterou mi zkazil tehdejší ožralý ex/přítel a následující rok 2014 byl debilní.
    Ale zocelil mě... i když se smutkem na tváři... takže třeba ty pětky budou lepší. Doufám v to.

    ReplyDelete
  7. toto ti veľmi sedí!

    ReplyDelete
  8. musím sa priznať, že ja som nič extra tohto roku nedosiahla. Na svoj prvý titul si počkám ešte nejaký ten mesiac, priateľa mám starého (6 rokov), stále bývam na striedačku v KE a doma a tak. Vlastne všetko po starom. :) Ale veď aj rutina je super, hlavne, že sme šťastné. :)

    ReplyDelete
  9. Blahozelam k štvrťstoročnici:) Mame toho celkom spoločne pozeram:) Tiež budem mať o chvíľu 25 (strašne veeela!), tiez sa mi prednedavnom narodila neterka, tiez som tento rok uspesne ukončila vš, splnila si jeden cestovatelsky sen, získala prvú prácu na TPP, priatela mam stareho, to sa ale nestazujem:) ale co sa mi v tomto roku asi uz nepodari, je byvat s priatelom..stale som u rodicov a uz mi z toho dost šibe..snad sa to teda v 2015 napravi:)

    ReplyDelete
  10. uzi si tam sviatky, uzi si teplucko a pekne fot nove oufuky :)

    www.donnaiveh.com

    ReplyDelete
  11. Krasne krasne, musim se opakovat, uplna AP, ale v tom nejlepsim ;)

    ReplyDelete