Monday, December 08, 2014

December

This December will be unlike any other before.
I won't be celebrating my birthday like I do every year (you know I love my birthday but this year is different) because I will be working my 8-hour shift and the same thing will probably happen on Christmas and New Year's Eve. But I'm not complaining. :)
Yeah, even though I am surrounded by Christmas carols, decorations and Santa Clauses it doesn't feel like Christmas at all. Mostly because of the weather, beaches and palms.
This time of the year was the saddest for me when I was living in the U.S. but I feel different now. I am a couple years older and I know that people I love are just a phone call away. :)
I will miss the mulled wine at the Christmas market, decorating the Christmas tree and gingerbread and mostly spending amazing time with with my family and friends. But life is all about change. ;)
Have an amazing week. :)

Tento rok to bude naozaj zvláštny december.
S najväčšou pravdepodobnosťou neoslávim moje narodeniny tak, ako som zvykla, pretože v daný deň "ťahám" 8mičku v práci a rovnako to asi dopadne na Vianoce a Silvestra, ale nesťažujem sa. :)
Áno, vianočné dekorácie sú všade, rovnako ako koledy a Santovia, ale vďaka palmám a teplu Vianoce absolútne nevnímam.
Keď som bola v Amerike, toto obdobie pre mňa bolo najsmutnejším z celého roka, ale vďaka tomu, že mám už o pár rokov viac a istotu, že s ľuďmi, ktorých mám rada, sa viem spojiť len jediným telefonátom, to pociťujem už úplne inak.
Najviac mi asi budú chýbať pečené gaštany a varené víno na vianočných trhoch, zdobenie stromčeka a perníkov, hľadanie sliviek v kapustnici, reklama na Kofolu a samozrejme trávenie super chvíľ s rodinou a kamarátmi. Ale život je zmena. ;)
Prajem Vám krásny týždeň. :)











top, bag - F&F
skirt - Sheinside
flats - Kmart
sunglasses - C&A
earrings - H&M


4 comments:

  1. Zuzka, reklamu na Kofolu si nájdi na youtube :) A nemáš náhodou nové vlasy? :) Ale inak - sukňa :3 Oooo, keby si bola bližšie, asi ti ju ukradnem :3

    ReplyDelete
  2. Tá sukňa je krásna!!! Hotový statement piece...super
    Inspiration Point by Paula Fleur

    ReplyDelete
  3. Zuzka, ty si naše slniečko. A stále krásna.verím ti, že ti tieto vianočné "veci" chýbajú aj mne by chýbali. Ja sa už čoskoro chystám na vaše košicke trhy a budem na teba myslieť a som rada že stále prispievas čítam každý článok aj keď často nekomentujem lebo väčšinou som na.mobile a nemám rada ťukanie :)

    ReplyDelete
  4. Pošli nám na Slovensko z toho tvojho počasia niečo. Ja osobne by som uvítala takéto oblečenie na Štedrý deň a nie čapice a rukavice. :)

    ReplyDelete