Tuesday, December 23, 2014

doesn't really feel like Christmas at all

These photos are taken at one of my favourite places here in Sydney. 
No matter how sad I get, seeing the Harbour bridge always cheers me up and makes me feel special.
And trust me, this time of the year is a very sad one for me.
It doesn't really feel like Christmas without snow but I still miss my family and friends.
How about your Christmas? Do you have all the presents ready? :)
I wish you amazing Christmas full of great moments with your family and friends. :)

Tieto fotky pochádzajú z jedného z mojich najobľúbenejších miest v Sydney.
Môžem byť akokoľvek smutná, ale keď vidím Harbour bridge, tak jednoducho na všetko smutné zabudnem, rozšíria sa mi zreničky a automaticky sa usmievam. :)
A verte mi, táto časť roka je pre mňa veľmi smutná.
Jasné, so všetkými palmami a plážami absolútne nevnímam, že sú Vianoce, ale cítim to pri pomyslení na moju rodinu a priateľov, ktorí mi veľmi chýbajú.
No a čo Vaše Vianoce? Všetky darčeky nakúpené/vyrobené a koláče napečené? :)
Prajem Vám krásne Vianoce plné nezabudnuteľných momentov s rodinou a priateľmi. :)















skirt, bag, sunglasses - Target
dress (underneath) - Top Bargain
shoes - H&M
earrings - Primark



5 comments:

  1. Aj tebe prajem krásne sviatky, viem že ta rodina moc chýba ale čo už:(
    tiež by som nemyslela že tam más vianoce:-)

    ReplyDelete
  2. Přeju krásné Vánoce:) U nás taky nepanuje zrovna vánoční atmosféra. Přece jenom 10 stupnů nad nulou moc vánočně nevypadá :D
    Co se týče outfitu, hrozně se mi líbí sukně a kabelka :)) Už se těším, až bude letní počasí i u nás:)
    ...//Instantní krása//...

    ReplyDelete
  3. ahoj :)

    pozývam ťa na moju giveaway o výrobky H&M, ak máš chuť klikni a zapoj sa :)
    http://lookjournals.blogspot.sk/2014/12/xmas-giveaway-h-treats.html

    XOXO
    lookjournals.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Anonymous04:06

    tych fotiek by niekedy stacilo menej a radsej poriadne vybrat, tych milion zblizka na zaciatku nie su velmi vabile, zato tiez z vacsej vzdialonosti kde vidno konstrukciu mosta su super, aj sa tam milo tvaris. asi sa casto nevies rozhodnut, ktore sa ti pacia najviac, alebo neivem, ale uz som si to vsimla viackrat, radsej menej alekvalitnych, dajme tomu ako lesimple. ziadne ine detaily tie closeups neprinasaju ako ostatne takze.... ale inac super, konecne vidime aj nejaku architekturu. viac takych!!
    Alica

    ReplyDelete