Tuesday, December 16, 2014

spontaneous

My birthday turned out to be so different than what I was expecting and so spontaneous. :)
I was not planning to celebrate it at all but I did - with 2 amazing dinners, trip to Blue Mountains, yummy visit to an awesome ice cream place and aqua golf (I have never tried it before - it was my first time and I got so into it that I fell and scored a new bruise - what a "surprise"!:D).
Spontaneous decisions are really the best. :)

Have an amazing week. :)

Moje narodeniny napokon dopadli úplne inak, ako som si predstavovala.
Nechcela som ich oslavovať vôbec a nič som neplánovala, ale nakoniec boli tak spontánne a skvelé, že sa to viac ani nedá. :)
Zahŕňali 2 skvelé večere, výlet do Blue Mountains, návštevu neskutočného ice cream shopu a aqua golf, ktorý som hrala prvý raz v živote a s takým nasadením, až sa mi podarilo spadnúť a (aké to "prekvapenie" :D) mám ďalšiu modrinu. :)
Už dlhšie sa mi potvrdzuje, že neplánovať  a robiť spontánne rozhodnutia sa naozaj oplatí. :)

Prajem Vám krásny týždeň. :) 
















dress - Target
bag - Sheinside
shoes - Kmart
iPhone case - Oasap
coin purse - Cacharel
sunglasses - Gate


9 comments:

  1. Great look :)

    ReplyDelete
  2. Tyjo, teď už se tě na to fakt musím zeptat - to opravdu chodíš často běžně po městě v takových nepohodlných páskových sandálkách? :O podivuju se nad tím pokaždé! Každopádně ti to opět moc sluší :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. áno :) nie sú také nepohodlné, ako vyzerajú :)

      Delete
  3. ¨sluší ti to :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Anonymous02:37

    Dobre vyzeras a opalenie zavidim ach :)

    ReplyDelete
  5. Super outfity :33
    http://rebaluu.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Super outfity
    http://rebaluu.blogspot.sk/

    ReplyDelete