Friday, January 16, 2015

Australia

Sorry, today in slovak only. :)

Takže ahojte :)
Keďže ste sa ma to už viacerí pýtali, tak dnes odpoviem na hocičo (apropo, pokojne sa pýtajte v komentároch:).
No, základný dôvod prečo som si vybrala Austráliu je, že moja najlepšia kamarátka (áno, reč je o Tebe Naty :) tam strávila rok a na Austráliu nenašla jedno krivé slovo a tiež, že je to krajina najviac vzdialená Slovensku. No a keď už niečo zažiť, tak poriadne! Týmto chcem vyjadriť nesmiernu vďaku mojim rodičom , ktorí mi to umožnili
Na začiatku som si vybrala rovnakú agentúru ako mala Naty - Information Planet - ktorá je schopná vybaviť Vám všetko od letenky, školy až po prvotné ubytovanie. My sme cez ňu vybavovali všetko až na letenku, tú sme našli cez Google Flight Search a Emirates. :)
Keď som sem dorazila, tak všetko bolo nové a nepredvídateľné, ale práve vďaka tomu som spoznala skvelých ľudí a hlavne bližšie môjho priateľa, ktorému vďaku za neskutočnú pomoc asi nevyjadrím asi nikdy. :)
Áno, Austrália je iná, platia tu úplne odlišné pravidlá (veď napríklad sa tu jazdí úplne opačne :D), ale stojí za to, pretože tu na rozdiel od Slovenska všetko funguje na 100% :.) Austrália je úplne odlišná jednak čo sa týka zvierat (koaly, kengury), pravidiel (napr. RSA) až po celkovú mentalitu ľudí, ktorí všetko berú oveľa viac pokojne a zrelaxovane :)
Takžé na dnešok je to všetko, zvyšok je "coming soon".:)

















skirt - Valleygirl
top - Kmart
shoes - Jimmy Choo
bag - random Chinatown Shop
love bracelet - House
chain bracelet - Front Row Shop







13 comments:

  1. Vidno, že si šťastná Zuzka :) tak sa drž ďalej :)

    ReplyDelete
  2. aká si krásne opálená :) byť tam teraz tiež ach :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous23:10

    Ako si sa spoznala s priatelom? Btw velmi tp to pristane teraz ;)

    ReplyDelete
  4. tiez ma zaujima ako si sa spoznala s priatelom:) bola som par krat v zahranici, ale vzdy mi trvalo nez som sa zoznamila s novymi ludmi a ty si mala stastie celkom skoro:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no s priateľom sme sa zoznámili na Slovensku, keď prišiel pozrieť moju kamošku v čisto kamarátskej rovine, no a teraz sme spolu :D

      Delete
  5. Mám rada túto farebnú kombináciu, taká fuchsiová ružová a béž k tomu. Zatiaľ som to skúšala na elegantnejšiom oblečku, béžové šaty a sačko ružové, ale super si to preniesla do denného štýlu. Pekné ;)

    ReplyDelete
  6. Anonymous21:36

    dakovacka jak na oscar ceremony.
    mna by napriklad zaujimala uplna trivilanost, co stale studujes, uz sa ta na to v komentoch pytali baby xkrat. inac, teraz pri nezvycajne dlhom texte na teba sa neda nevsimnut, ze mas hrozny syntax. studovala si zurnalistiku a mas blog styri roky. polovicu viet zacinas uplne zbytocnymi casticami, este aj uplne na zaciatku textu, kde to je uplne mimo, lebo tam este premostenia nepotrebujes. clovek cita len kedze, takze,ked, obsah a forma su ako z autocenzurovanej verzie dennika 11 slecny.
    australia je uplne ina planeta, lebo sa tu jazdi opacne. to si asi napisala pre tych followerov, co boli sedem rokov zavrety doma v skrini, kvoli chronickej socialnej fobii, rozmyslaj nabuduce viac nad tym co pises,malokedy pises vela, a ked to spravis, tak to nema uroven. alebo si aspon skontroluj opakujuce sa slova v jednej vete. outifit pekny, farby pekne,obloha dava krasny farebny konstrast, topanky sice premotivovane, ale vyzeras stastne a sveitis ako australske slnko.
    A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Študujem marketing.
      S tou žurnalistikou to asi bude pravda, keďže výber štúdia doteraz považujem za jeden z najväčších životných omylov. Len pripomínam, že nikde sa neprezentujem ako "žurnalistka" a pod., takže blog nemá za úlohu byť symbolom dokonalého syntaxu. Mám naňho momentálne tak málo času, že som rada, ak viem napísať aspoň niečo. :)
      Ale ďakujem za názor. :)

      Delete
    2. Anonymous06:23

      Je pomerne vtipné (a aj dosť úbohé) že niekto kto kritizuje syntax a uroven Zuzkinych textov tu šľahne napriklad aj hrubku...absolutne bezvyznamny komentar niekoho kto si chcel len anonymne pohoniť ego. "minireportaze" z Australie su super a je fajn ze su podane laickym okom cloveka-cudzinca ktory sa tam prestahoval a informuje o praktickych alebo aj uplne bezvyznamnych pikoskach. mna napriklad zaujala informacia o pavukoch pretoze som na to pri citani tvojho blogu viackrat myslela. inak zuzka ty sa pavukov nebojis? ja by som osedivela na mieste ak by som take hovado stretla :D

      Delete
  7. Anonymous23:46

    krasna si zuzka...to opalenie, balerinky a suknicka :) <3

    ReplyDelete
  8. Zuuuuuz tá ružová ti neskutočne pristane!!!! luv yaaaaa! <3 :-*

    ReplyDelete
  9. Anonymous15:24

    Podla mna hromadna doprava nielen v sydney ale v celom nsw funguje velmi

    ReplyDelete
  10. Anonymous23:40

    uchvatna australia ... skvely vyber, btw nerozmyslala si nad skratenim vlasov? podla mna by Ti uplne pristali take kratsie vlasy, roztrapatene, do toho sveta volnosti v australii :-)

    ReplyDelete