Thursday, January 08, 2015

thank you

I don't even know how but I completely forgot that the blog had its 4th birthday just couple of days ago!
If I think about it, years back I would never expect that by now I will be living where I am, that I meet so many amazing people (Timi & Patrik?!:), that I will experience so many beautiful fashion and not fashion moments, that I will be a part of Shopping Maniacs, finish my uni in Bratislava, move soooo far away from home, finally start doing what I really like and most of all that the blog will still be active!
So big THANK you to all of you who read my posts, like me or follow me. :)
It wouldn't be the same without you. ;)

Ani neviem ako, ale podarilo sa mi zabudnúť na to, že blog mal pred pár dňami už 4 roky!
Pred 4 rokmi by som si v živote nepovedala, že budem momentálne tam, kde som, že spoznám toľko skvelých ľudí (že Timi a Patrik?!:), zažijem toľko nezabudnuteľných fashion aj nefashion momentov, budem v maniačkach, ukončím školu v Bratislave, presťahujem sa cez pol sveta, začnem konečne robiť niečo, čo ma baví, ale hlavne, že blog ešte bude za tú celú dobu existovať!
Takže najväčšia vďaka patrí Vám, ktorí ma čítate, lajkujete či sledujete. :)
Bez Vás by to nebolo ono . ;)













dress - Oasap
bag - Parfois
skirt - Oasap
sandals - Primark
rings - H&M
sunglasses - Target


14 comments:

  1. Veď tvoj blog je radosť čítať my ďakujeme tebe, že si na nás nájdeš čas aj z takej diaľky :) A blogu želám všetko najlepšie :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous01:51

    Ahoj, outfit pekný, a gratulujem k 4 rokom, ale myslím, že sa nemusíš až tak striktne držať zladenia topánok a kabelky a nebáť sa trochu vymyslieť niečo iné, lebo všimla som si, že tvoje outfity sú v poslednej dobe o tom istom, nejaké pekné elegantnejšie šaty, ktorú sú väčšinou jednofarebné a k tomu ladíš výrazné doplnky, rovnakých farieb, no je trošku škoda, že neexperimentuješ viac. Dnes už dávno neplatí, že topánky musia ladiť s kabelkou.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous03:24

      Ahoj....:-)Aj ja si myslim to iste ,ak sa ti nechce sa pripravovat a stajlovat tak to nerob.Zbytocne blogy plne uz starych napadov...presne to co bolo uz vyssie menovane. Ak je tvoj zivot zmena nech to vidime aj my;)

      Delete
  3. Zuzka, gratulujem, že si to tak dlho vydržala a prajem ti, aby si v tom pokračovala čo najdlhšie, lebo tvoj blog ma stále baví viac :) A dnešný príspevok je úplne super, nádherné fotky, nádherné šaty, pekné doplnky a kráásna Zuzka :)

    ReplyDelete
  4. gratuluju k blogo narozeninám :) ps: pěkný outfit

    ReplyDelete
  5. Outfit je dokonaly! :) k vsetkym uspechom gratulujem a blogu zelam vsetko dobre do buducna, urcite bude prekvitat ako teraz ty ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. tie šaty sú mega pekné :) a tá Austrália ti prospieva ;)

    ReplyDelete
  7. tie šaty sú nádherné a Austrália ti očividne prospieva...:)

    ReplyDelete
  8. Blahoželám!!! :) A krásne modré doplnky! Vyzerá to super :))
    Fashion Passion by Erika

    ReplyDelete
  9. Žiariš ! Veľmi sa mi páčia topánočky zladené s kabelkou, taká modrá je božská :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous13:28

    hm prist do cudzieho sveta a ako prve sa dat do noveho vztahu a s moslimom?prezentujes sa ako nezavisla a inteligentna zena. po dlhorocnom vztahu hned skocit do takeho? ano viem nic nas do toho,ale kedze sa prezentujes tak aj my mozeme vyjadrit nazor. no ty vies...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, len aby som veci uviedla na pravú mieru, aj keď teda Teba do toho nič nie je, môj priateľ je vychovaný ako kresťan :D neviem odkiaľ si toho moslima nabral/a :D

      Delete
  11. great look :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous07:07

    Ak ste si nevsimli ma tam saty narkoman tak asi to bude nieco znamenat. Inak saty pekne, len tak dalej Zuzka

    ReplyDelete