Friday, February 06, 2015

busy

Hey :)
How was your week?
Mine was exhausting due to the fact that my school already started and I was extremelly busy at work. I'm working this weekend as well so I will rest next week. 
I am not complaining at all, I love my job, I'm getting to know new people, gaining new experience (I was working for designer bags this week:) and also new treasures for my closet.
Like this bag from Emilio Pucci which I got 10 times cheaper than usual (thanks to staff discount and the fact they forgot to count it during stocktake :).
I hope there is more pieces like this coming in the future. ;)

Ahoj :)
Aký ste mali týždeň? 
Ja dosť náročný, keďže som veľa pracovala, plus mi začala škola. Robím celý víkend, takže si oddýchnem až po ňom.
Nesťažujem sa, moja práca ma neskutočne baví, spoznávam nových ľudí, získavam nové skúsenosti (tento týždeň som pracovala s luxusnými kabelkami:) a vďaka práci aj skvelé nové kúsky do šatníka.
Ako napríklad túto kabelku Emilio Pucci, na ktorú sa zabudlo pri inventúre, takže bola (spolu so staff discountom) 10x lacnejšia ako obyčajne. :)
Dúfam že podobných kúskov pribudne ešte veľmi veľa. ;)














jacket - Sheinside

top - Cotton On
skirt - Valleygirl
rings - H&M
bag - Emilio Pucci
shoes - Primark
sunglasses - Target






14 comments:

  1. Tak ta kabelka je pecka, uplna nadhera, krasny vzor a moje milovane farby, tak toto je uzasne :) A krasna si cela :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous00:26

    Krásná kabelka , skvěle ladí s botami , které jsou mimochodem taky úžasné . Bunda je do tónu. Úžasné , naprostá dokonalost !
    *tina*

    ReplyDelete
  3. slusi ti to:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tak takové inventury bych měla ráda! :) Je vážně zajímavá.

    Ela

    ReplyDelete
  5. Anonymous08:26

    Si kraaaasna coraz krajsia prospiava ti Australia veeeelmi ;)

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:32

    ahooj zaujimalo by ma čim si farbiš vlasy? naročky volíš taky žltavy odtien ?

    ReplyDelete
  7. Anonymous03:08

    Tato dlzka sukne ti neskutocne pristane! Ja mam jednu ackovu midi skirt taku ultrapuffy a este Dom ju ani Rat jemals lebo saa bojim ze ma rozsiruje.mam trochu sirsie lytka,takze paradoxne mi robi mensi Problem ist von v kratsej sukni ako v sukni pod kolena.neviem CI to dava zmysel ajj ostatnym:)

    ReplyDelete
  8. Anonymous20:46

    Zuzka, jedna dobrá rada, začni pracovať na angličtine skôr, než budeš musieť v škole odovzdávať písomné zadania. Zlý spelling, niekoľko zlých predložkových spojení a slovenský slovosled, to sú chyby, ktoré ťa akosi neopúšťajú napriek pobytu v anglicky hovoriacej krajine. Vyskakuje mi husia koža, keď to čítam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymka, teraz narazas na anglictinu alebo na slovencinu, kedze spominas obe v jednej vete? Ja mam native anglictinu a ziadne nespravne predlozky som nenasla a mispelled slovicko je len jedno. Mozno nam mozes dat priklad, aby sme sa od teba nieco nove naucili.

      Delete
    2. Anonymous17:21

      Native angličtinu? Na základe života v Kanade? Keď sa už musíme baviť o kvalifikáciách, tak nech sa páči, moja angličtina je certifikovaná na najvyššej možnej úrovni C2 slovenskou štátnicou aj Cambridge ESOL skúškou. V UK som vyštudovala vysokú školu a z mojho prízvuku by si netušila, že som Slovenka. (Angličtinu neučím.)

      Myslela som angličtinu na Zuzkinom blogu celkovo, ale v tomto konkrétnom blogu bola zlá predložka kde písala, že pracuje for designer bags. Zaujímalo by ma, pre ktorú konkrétnu kabelku pracuje :) Na konci "is" miesto "are".

      Delete
    3. Ano, na zaklade toho, ze som v Kanade vyrastala, mam tu spravenu high school aj dve vysoke a nemam akcent a hovorim lepsie anglicky ako slovensky. A Zuzke sa anglictina zlepsi. Je immersed v anglicky hovoriacom prostredi a svoj ustipacny a akoze "dobre" mysleny koment si nabuduce odpusti. Bud rada, ze je stastna a dopraj jej to napriek tomu, ze sem tam spravi chybu.

      Delete
  9. Anonymous04:05

    Po dlhom čase outfit, ktorý je vkusný, pristane ti a robí ťa krásnou...palec hore!

    ReplyDelete