Tuesday, February 17, 2015

changes

Australia has changed me.
I tend to value experiences more than materialistic stuff (don't count my Jimmy Choos or Emilio Pucci bag :D).
I would rather see more special places than own more bags or clothes - a little bit contradicting myself because I have a fashion blog, right? :)
That's why I loved my Valentine's day surprise - romantic picnic in a park overloooking Sydney's skyline rather than getting teddy bear and chocolates. :D
How was your Valentine's day?

Austrália ma zmenila.
V poslednej dobe si viac ako materiálne veci cením zážitky (ak nepočítate moje nové balerínky Jimmy Choo alebo kabelku Emilio Pucci:D).
Uprednostním radšej návštevu unikátnych miest pred vlastnením ďalších kabeliek a oblečenia - čo sa možno zdá trošku ako protirečenie sama sebe, keďže som fashion blogerka. :)
A práve preto sa mi neskutočne páčilo moje valentínske prekvapenie - romantický piknik v parku s výhľadom na Sydney oveľa viac ako nejaký plyšový maco a čokoláda. :D
Aký ste mali Valentín vy?








(sorry for my photographer's shadow :P / prepáčte mi tieň môjho fotografa :P)




top, shoes - Kmart
skirt - Sheinside
bag - Valleygirl
love bracelet - House
sunglasses - Target
earrings - H&M

4 comments:

  1. Já sice strávila Valentýna sama, ale krásně, klidně a s příhodným filmem Home sweet hell :). Ale s tím materiálnem souhlasím, i když občas si taky zahřeším nákupy ;).

    ReplyDelete
  2. pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  3. tá sukňa je božská! :) a tak by to podľa mňa aj malo byť, že vždy tie nehmotné veci sú krajšie :) Tiež som na Valentína dostala nejaké tie čokoládové mňamky, ale omnoho väčšiu hodnotu pre mňa malo celodenné túlanie sa po Bratislave ruka v ruke s milým. ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Sukňa je dokonalá!!♥ A ten valentínsky piknik....to musela byť poriadna romantika. :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete