Monday, February 09, 2015

Valentine's madness

Hi :)
How do you plan to celebrate Valentine's day?
There is no need for a day like that for me because I express my love to the person I am in a relationship with regardless. 
Especially with all the cheesy teddy bears, chocolates and Valentine's day's offers for couples attacking me from everywhere I go (e.g. the Fifty Shades of Grey starting in cinemas on Valentine's:D).
But this time the Valentine's day will be different because my boyfriend wants to do something special so stay tuned I will tell you more after the 14th.;)

Čauko :)
Ako plánujete osláviť Valentína?
Ja zastávam názor, že tento sviatok je pre mňa zbytočný, pretože na to, aby som mojej polovičke prejavila náklonnosť nepotrebujem špeciálny deň, robím to bežne.
Hlavne keď si predstavím všetky tie klišé plyšové medvede s červenými srdciami, čokolády od výmyslu sveta a rozličné valentínske ponuky (napr. už len to, že Fifty Shades of Grey má premiéru presne v daný deň:D).
Tentokrát to však bude inak, pretože môj priateľ chce pre mňa pripraviť niečo špeciálne, takže stay tuned a po 14tom sa toho dozviete viac. :D















skirt, top - Valleygirl
bag, infinity bracelet - Kmart
shoes - Target
pink bracelet - Marc by Marc Jacobs

3 comments:

  1. ach dežino si kočka, z teba tam musia odpadávať ;) a som strašne zvedavá, čím ťa tvoj milý prekvapí.....:)

    ReplyDelete
  2. I'm not sure if I'll do something special, but perhaps I'll buy something super special a.ka. expensive. leezeer from get coupons promotional shopping

    ReplyDelete
  3. Anonymous04:06

    opäť vkusné a pekné, keď to pôjde takto ďalej, tak budem sledovať tvoj blog aj častejšie :-)

    ReplyDelete