Wednesday, March 11, 2015

I have learned that...

I just realized that I came this far to finally learn to:
. enjoy every single moment life brings
. be confident and love myself
. value free time just for myself
. find beauty in little things
. save money (oh boy :D)
. value existing friendships and appreciate the beauty of the new ones

Have a great rest of the week! ;)

Práve som si uvedomila, že som musela prísť až takto ďaleko od domova na to, aby som si konečne začala:
. vážiť každý moment, ktorý život prináša
. veriť a mať rada samu seba
. vážiť voľný čas (pohár vína, maska na tvár a obľúbený seriál konečne dostal nový rozmer:)
. hľadať krásu v malých veciach a okamihoch
. šetriť peniaze (už bolo načase?! :D)
. vážiť existujúce priateľstvá a oceniť krásu tých nových

Prajem Vám krásny zvyšok týždňa! ;)
















skirt - Oasap
top - Oasap
shoes, clutch - Target
earrings - H&M

11 comments:

  1. Anonymous00:02

    Paradny outfit a nadherne nausnice. Vkusne, neprekombinovane. Australia ti robi dobre. Danibella

    ReplyDelete
  2. Anonymous01:56

    ahoj!
    krásny outfit, skutočne. Chcela by som sa Ťa opýtať jednu vec, mám šaty tak isto strihovo ako tvoj top, že chrbát celý voľný a mám problém, že akú podprsenku použiť. Vedela by si mi poradiť?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, ja pri takomto type nosím silikónovú nalepovaciu :)

      Delete
  3. bože ta sukně je tak krásná! a skvěle jsi k tomu sladila top, boty i kabelku :)

    ReplyDelete
  4. Krasny outfit a ta sukna, nemam slov - nadhera.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Asi som sa práve zaľúbila - tá sukňa je nádherná! :)

    Blonďavá Potvora

    ReplyDelete

  6. Your blog is amazing! I do really like it! I know how much time it requires, but you did a really good job! Keep doing it!) I’ll be happy to see you in my blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete
  7. Anonymous01:22

    Prepac. ale...strasne neprakticke oblecko.Neviem si predstavit ze by v tom niekto chodil do prace...mozno tak na dovolenke vecer do baru ....:-D ach a tie nausnice cele zle

    ReplyDelete
    Replies
    1. sranda, lebo tú sukňu nosím do práce stále :)

      Delete
  8. Hi!
    Great post!
    Take part in the giveaway on my blog !!
    http://defishencia.blogspot.ru/2015/03/international-giveaway-with-echopaul.html

    ReplyDelete
  9. Anonymous23:45

    Zuzka, jedna nádhera! Velmi dobre kombinovane od náušníc az po topanky. Fakt ti to sekne. Taky glamour look.

    ReplyDelete