Thursday, March 26, 2015

Jimmys

The fourth thing to add to my dream fashion collection. ,
First I started with Jimmy Choo flats, continued with Emilio Pucci bag, Diane for Furstenberg pumps, now I have a new par of Jimmys and I have my eye on one amazing pair of Givenchy wedges. 
I was always a dress addict, but my job changed me and now I'm a shoe maniac. :D
And trust me, I need to save up for my school so I have to hold myself back so many freakin' times! But Australia is definitelly worth it, more than fashion itself. ;)
Tell me, what is your dream fashion piece?


Už štvrtá vec do zbierky vysnených kúskov oblečenia.
Začali to Jimmy Choo balerínky, pokračovala Emilio Pucci kabelka, lodičky Diane von Furstenberg, teraz ďalšie Jimmy balerínky a už mám vyhliadnuté šialene krásne Givenchy platformy.
Vždy som bola závislák na šatách, ale práca s topánkami ma nakazila ďalším maniactvom. :D
A verte mi, udržať sa a šetriť si na školu pri toľkých krásnych kúskoch ma stojí obrovské úsilie, ale zase je pravda, že ostať v Austrálii je pre mňa prednejšie ako móda. ;)
Povedzte mi, čo je Váš vysnený módny kúsok?













bralet - Kmart
skirt - Sheinside
bag - thrift shop 
flats - Jimmy Choo
bracelet - Lindex



13 comments:

  1. ak sa mi niekedy pošťastí kabelka "z tých drahších", bude to určite nejaká od Mulberry :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. botičky jimmy choo sú krásne :) ale možno by vynikli viac s iným outfitom

    ReplyDelete
  3. Anonymous21:00

    Zuzka, v dobrom, podľa mňa ti nesedia. Aj z iných fotiek sa mi zdá, že máš širšie nohy no kupuješ si štandardný fit topánok a občas Ti kus nohy z nich pretŕča. Pozri sa na fotku spredu, tú predposlednú, tvoje nohy v nich vyzerajú vyslovene čaptavo kvôli nevhodne zvolenému strihu ktorý je podľa mňa na užšiu nohu. Jimmy má dosť úzke strihy, pár topánok od neho som skúšala, ale vždy ma odradilo práve to, ako topánky sedeli, respektíve nesedeli. Podľa mňa je to dosť sadista.

    Ja viem že je snom každej blogerky vlastniť značkové veci, ale skús pred kúpou porozmýšľať, či ti naozaj sedia, alebo je to len veľká značka za výhodnú cenu, no ich praktickosť a dlhodobá nositeľnosť je nulová.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tak tak :) moje slová. sú nádherné ale vážne vyzerajú že v nich trpíš

      Delete
    2. Anonymous21:14

      Suhlasim 😉 iny typ topanok na tvoju nozku...

      Delete
  4. tie balerinky su krasne ale nepaci sa mi ako vyzeraju na nohe, nejake to je cudne. Ja tuzim po lodickach Manolo Blahnik a idealne svadobnych :D

    Blonďavá Potvora

    ReplyDelete
  5. Anonymous09:09

    Zuzka tie topánky ti absolútne nesedia, vyzerajú na tvojich nohách hrozne nehnevaj sa ale nenos ich :-(

    ReplyDelete
  6. Jé, Tobě to sluší :-). Takový styl Ti vážně sedí :-). Jen se taky přikloním k tomu, že bych zvolila jiné botky, ale každý máme jiný vkus :-). Hlavně, jestli jsi Ty spokojená.

    Zvu vás všechny do soutěže, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    ReplyDelete
  7. Anonymous03:59

    Caute ano na tvojej nohe su fakt priserne a cely neprijemny look robia...Dolcezuzka ich urcite hned po tychto komentaroch isla vratit alebo vymenit za sirsie a teraz beha po celej australii ,,:D cooo stee ona sa na nich doma pozera a vravi si noa ja vam mozem je to Jimmy Choo len zavidite...;)

    ReplyDelete
  8. Anonymous19:44

    topanky krasne, ale za kazdu cenu nosit topanky, iba preto, ze su znackove...noha v nich uprimne vyzera fakt hrozne...

    ReplyDelete
  9. I like your blog, because every post is such an inspiration for me! Thank you creating such an amazing place!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete