Thursday, March 19, 2015

what I miss

Sorry today in slovak only.

Ako všetci viete, stále spomínam iba Austráliu.
Nie, nezanevrela som na Slovensko, takže si teraz môžem zrekapitulovať, čo mi tu z domova chýba. :)
. jedlo!!! - najmä náš čerstvý slovenský chlieb, Májka! - áno, milujem paštéty a žiadna z austrálskych sa jej nevyrovná, Bambino - za taký syr v črievku by som dala dušu :D, sójové rezy/3Bit/Romanca/Polomáčané oplátky/Lina - jaj bože ako by som si ich hneď dala, mamkina kapustnica, strýkov guláš a babkine bryndzoše plus halušky, pirohy a fajný domáci stroganov!
. alkohol - no toto asi nezaobalím bez toho, aby som vyznela ako totálny alkoholik, ale chýba mi náš Tatranský čaj, Radler s mätou a limetkou, Beton, Bavorák a fínske dychy (vy, ktorí ich poznáte, ste tí praví znalci :D)
. Tatry - ich pokoj, veveričky a super lyžovačka v sedle
. nákupné maniačky s Kočišíkom - lebo sa nezapriem a jeho sarkazmus je úplne nákazlivý :)
. kamaráti - od tých, čo ma sprevádzajú už asi 16 rokov životom (že Naty?), moje ženy, moja crew z výšky a samozrejme Timi s Patrikom
. rodina - komu by nechýbala? najmä keď som krstná malého zázraku, čo rastie tak rýchlo, že o pár týždňov už bude chodiť!
. naša chata - s teplým kozubom, ovčou kožušinou, čistým vzuchom a krásnym prostredím (rozumej vrchmi, keďže tu je to čistá rovina :D)

a pokračovať by som mohla ešte dlho... Základ je, že každému chýba vždy presne to, čo nemá, no a ja prídem v septembri na dovolenku na pár dní, tak si zoznam pripravujem už teraz. :D















skirt - Target
sweatshirt - Oasap
sandals, sunglasses - Kmart
bag - Colette by Colette Hayman
necklace - Happiness Boutique (majú free shipping, customer reward program a neskutočne milý tím! - ich oficiálnu stránku nájdete TU:)

3 comments:

  1. tento outfit je úplne parádny! :) a všetko to jedlo, čo si vymenovala, by strašne chýbalo aj mne! :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Anonymous01:52

    dlho dlhoo ta uz sledujem a chcela by som ti napisat taku mini kritiku, vsetko sa mi na blogu paci (dizajn, styl pisania, outfity <3 ) len tie pozy by si trochu mohla obmienat lebo kazdy jeden prispevok je v tomto ohlade taky isty.. Inak vela stastia a drzim palce :)

    ReplyDelete
  3. Tu vyzeras uplne skvelo, takto by som sa obliekla aj ja :) Australia ti velmi prospieva :) A presne viem, ake to je byt v zahranici a nemat to,co je na Slovensku bezne..Niektore z jedal si vsak mozes urobit a pripomenut si domov :) Bude ti to chutit ovela lepsie a budes sa citit skvelo, ked to das niekomu ochutnat a budes moct povedat, ze to je jedlo tvojej krajiny, uvidis :) Presne tak som to totiz zazila ja :) Nech sa dari :)

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/

    ReplyDelete